Ik ben heel erg verkouden, heb pijn in mijn borst gevoel van benauwtheid...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Angel24, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik ben heel erg verkouden, en heb pijn op mijn borst het doet af en toe heel erg zeer en dit zorgt voor benauwdheid wie heeft er tips voor mij om weer stuk beter te voelen?

Ik smeer iedere avond voor dat ik naar bed ga vicks op mijn borst dat helpt een klein beetje....

Ik wil geen paracitamol innemen,

Groetjes,

ANGEL24

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik zou de huisarts even bellen of hij/zij iets weet.

Klinkt namelijk niet fijn.

Ik heb geen idee of je kamille thee mag als je zwanger bent maar dat helpt bij ons thuis altijd wel. De thee drinken en boven een bak stomen met een doek over je hoofd.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Heb je je huisarts gesproken? Ik was deze week ook verkouden en de VK zei dat ik de huisarts moest bellen en die had aangegeven waar ik op moest letten en wanneer ik dus aan de bel moet trekken. Ik zou dus wel even bellen en geen risico nemen en even kijken wat zij zeggen.

4. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb de heledag warm thee met citroen gedronken, gezicht met vicks gestoomd het gaat nu stuk beter gelukkig ik heb geen koorts.

de pijn op mijn borst is nu weg ik doe het rustig aan als het erger word bel ik zeker de huisarts.

Ik had mij gisteren gedoucht en ging naar een vriendin en we hebben de hele avond buiten gezeten en mijn haren waren nog nat.

Volgende keer doe ik mijn haren fohnen voordat ik naar buiten ga want het was best fris...

Groetjes,

ANGEL24

5. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    als je hebt gestoomd of gedouched 's avonds moet je eigenlijk niet meer naar buiten gaan omdat alles dan openstaat voor bactereriën.
    Ik voel me ongeveer net als jij,, volle holtes etc. Ik neem 6 paracetamols per dag, dat mag je gewoon hebben als je zwanger bent en daarnaast stoom ik en rust ik wanneer het kan.
    Veel vitamines extra nemen, meer kun je denk ik niet doen?!
    Sterkte

6. Hier nog zo eentje.
    Voel me al dagen zeer verrot aangezien ik niet de normale spullen krijg van me dokter is het echt een beetje lijden.
    Mijn hoofd zit vol en ik hoest ook behoorlijk.
    Ik kreeg paracetamol voorgeschreven. Wel de laagste dosis.
    Ik heb van die zout oplossing voor mijn neus (da's echt feest.
    en iets voor mijn keel, dat ik 1x per dag mag in de laagste dosis.
    Verder veel drinken en je temperatuur in de gaten houden.
    Ik had wel wat verhooging. Of ik het nu nog heb weet ik niet.
    Ik lig meestal te slapen en kan maar weinig doen.

Liefs en beterschap,

Helene

Deel Deze Pagina