Eigenlijk bizar dat we het laten liggen omdat we het te vroeg vinden. Het zijn gewoon speculaas bolletjes, who cares dat we dat eerder eten? Hier eten we gewoon een handje als koekje!
kruidnootjes heb ik al in huis, en heeft ie al een paar x gegeten wij doen niet aan sinterklaas dus is gewoon voor de lekker
Hier als Sinterklaas officieel in het land is. Ze hebben Sinterklaas vorig jaar heel bewust meegemaakt (vonden ze helemaal geweldig), en dit jaar hoop ik nog meer. (heb er nu al zin in). Pepernoten horen toch bij Sinterklaas, en aangezien ze hier niks om zoet geven heeft het geen zin om ze eerder in huis te halen. Ze zullen misschien 2-3 voor het leuk opeten, en dan heb ik liever dat ze dat doen tijdens de sinterklaas-activiteiten
echt pas als de sint er is...nu kopen is hetzelfde als in april. Ik deed dat overigens ook al voor onze dochter er was...
Ja maar ik ben ze ook al weer beu! Vreet ook altijd een zakje paaseitjes leeg zodra ze er liggen en ben dan gelijk genezen!
Ben nu ook gezwicht. Heb net een pakje bakkers kruidnootjes gekocht. Me kleine zag niet dat ik het pakte en heeft dus niks door. Misschien hou ik deze maar lekker voor mezelf XD o k wou nog kijken naar de bakmix van pepernoten, helemaal vergeten... maar dat ga ik igg ook doen! alleen nu nog niet