Pepernoten!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toekomstigemam, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Man man man, wat worden die feestdagen steeds meer uitgemolken zeg! Bijna een half jaar voor Sinterklaas liggen ze er al weer.... Ongelooflijk! Viel me afgelopen jaren ook al op dat feestdagen als Pasen en Pinksteren steeds meer gehypt worden. Alleen maar een leuke paastak ophangen is er niet meer bij... ;)

2. 25012010

25012010 Niet meer actief

bah moet niet aan denken pepernoten :p ....ja voor de echte fans ik zeg eetsmakelijk...ik eet ze pas met sinterklaas ofzo heb nu nog geen zin in hihihi

3. Storm

Storm Niet meer actief

Ik ben er dol op, maar hoef ze nu echt nog niet! Tenzij... in ijsvorm misschien? ;)

4. Storm

Storm Niet meer actief

Het worden allemaal vreetfeesten. Maar zo denk ik ook al jaren over de kerstdagen. Doe mij maar een gewone maaltijd en een avond vol spelletjes ofzo. Maar schijnbaar is dat raar.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben gek op pepernoten, dus van mij mogen ze het hele jaar door in de winkels liggen hoor :D

6. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Als ik dat geweten had, had ik ze voor mijn verjaardag gekocht deze week! Ik heb nog nooit pepernoten gehad op mijn verjaardag!!!

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Nou dan denk ik dat ik op 1 augustus de kerstboom maar op ga zetten. Kerstmuziek draaien de hele dag. Als de supermarkten het kunnen kan ik het ook. :D
    (krijg er nu al zin in)

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nee, hoor! Ik vind dat helemaal niet raar, want zo denk ik er ook over :)
    Beetje lekker eten: oké, maar het wordt inderdaad steeds erger!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, ik ga ze echt nog niet kopen de komende maanden. Dan ben ik het kotsbeu tegen de tijd dat het Sinterklaas is en gaat het feestgevoel er ook wel een beetje vanaf vind ik.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Is zeker niet raar, zo kijken wij er ook tegenaan. Maar goed je kan zo ver mee gaan in de hype als je wil he! Je hoeft er niet aan mee te doen.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    jeetje dat word ook steeds eerder

12. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Okee ineens heb ik zin in pepernoten. Maar toch gaat het te ver!

13. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    BELACHELIJK VROEG!

(maar oei....die chocolade pepernoten blijven lekker :) )

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Haha nu al in de winkel. Zolang ik het niet zie blijven ze liggen anders neem ik ze toch lekker mee. Heerlijk!!

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Bizar...

Ben het wel eens met de mening m.b.t. een 'vreetfestijn'...ook aan mij niet besteed!!

Liefs,

16. Bitterkoekje

Bitterkoekje Actief lid

24 jun 2013
    127
    19
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind het niet erg!
    Ik woon in het buitenland en hier zijn dus geen pepernoten te krijgen... Dus zodra ik in Nederland ben neem ik zeker wat mee... Samen met alle andere Nederlandse producten die ik graag eet en hier niet te verkrijgen zijn ;)

17. Islah

Islah Niet meer actief

Is toch leuk voor de mensen die graag pepernoten eten. Anders moeten ze er zo lang op wachten... Maargoed, ik lust ze toch niet zo graag.

Deel Deze Pagina