Wij zijn op zoek naar jongens en meisjesnamen die passen bij de naam van onze dochter D.imara.. Ik heb al eens eerder een topic geopend maar die is helaas gesloten en we zijn nog steeds op zoek naar een passende naam.
Ik zit met precies hetzelfde. Lastig die jongensnamen. Wilde eingelijk alleen zeggen dat ik je dochter een supermooie naam vind hebben.
Dimara & Lisan Dimara & Aldin Dimara & Fiene Dimara & Jelisa (djeelisa) Dimara & Feline Dimara & Roman Dimara & Xander Dimara & Sylven
@ Bumba: Thanx ja ik vind die jongensnamen ook echt erg lastig! @ Libelle: Niet echt mijn ding, en het klinkt een beetje te "hollands" @ Gentle: Thanx voor het meedenken de namen passen idd wel heel leuk maar de meesten zijn niet echt ons ding..
Ik heb in je vorige topic al het eea genoemd, maar ik probeer het gewoon nog eens. Ik kwam laatst namelijk de namen Elora en Enora tegen en toen moest ik weer aan jouw (vorige) topic denken. Ik vind het leuke namen en ik vind ze allebei heel goed bij D.imara passen. En nog een andere naam: Faylicia/Fayliza.
Dimara en... Anjali, Ishana, Malaika, Kimaya, Kalinda, Camisha, Aceline, Elani, Magali, Qiana Jelani, Alaric, Alijah, Casimir, Peregrine, Caspian, Flavio, Orion, Sandrino, Thiago Ik dacht ik noem wat minder voorkomende namen aangezien jullie dochters naam ook niet zo bekend is Zit er iets bij dat je leuk vindt?
@ Niekekris: Thanx weer voor je reactie Elora en Enora doet me allebei denken aan Elenora en dat vind ik niet zo'n leuke naam.. Faylicia vind ik een beetje te ver gezocht (niet rot bedoeld) maar ik zou het zelf schrijven als Felicia en dat vind ik dan weer te netjes voor ons hihi.. @ Bosi: thnx voor het meedenken helaas niet echt een "wow" idee bij je namen.. @ Newa: haha je hebt goed je best gedaan.. De naam van onze dochter komt idd niet vaak voor, had me al neergelegd bij het feit dat we nooit meer zo''n leuke, originele, goed uit te spreken, en ook nog eens niet al te buitenlands klinkende naam zouden vinden Je hebt 1 naam genoemd die ik zelf ook erg mooi vind, helaas is mijn vriend er niet helemaal weg van
Dimara en Yanou Dimara en Yasmine Dimara en Jalisa (uitspreken als Djalisa) Dimara en Aydin Dimara en Manouk
@ Nino: Thnx, Yanou en Jalisa vind ik wel leuk maar (nog) geen wow factor.. gaan er even over dubben hier.. Yasmine doet me denken aan Aladin en Aydin en Manouk hebben we in onze omgeving (Aydin als Ayden)
Meisjesnaam: Iliana ~ Aranka ~ Fania Jongensnaam: Bowden ~ Nando ~ Ferren Misschien zit er een naam bij die je mooi vindt of brengt het je op ideeen.
Dimara en Féline Dimara en Alyssa Dimara en Lora Dimara en Maureen Dimara en Milano Dimara en Ginto Dimara en Senne Dimara en Alejandro Dimara en Jesse Zit er iets bi wat je leuk vind?
Mag ik even jullie mening. Wij hebben hier thuis een R.obin (vader), R.owan (zoon) en onze 2de zoon is op komst. Ik vind de naam R.uben erg leuk, maar zou dit te verwarrend zijn? Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen? Ik wil deze naam eigenlijk heel graag
Mijn naam begint met een R, die van mijn vriend ook. Daarom wil ik eigenlijk geen naam voor mijn kinderen die ook met een R begint.
Ja kan.. Kiezen jullie ook nog een 2e (en 3e?) naam? Dan kun je ervoor zorgen dat die anders zijn. Anders weet je nooit voor wie de post is haha!
Dit wordt ons tweede kind (weer een zoon dus) en dan houdt het op hihi. 2 kindjes vinden wij genoeg. Ik zou het ook wel leuk vinden als onze tweede zoon een naam krijgt beginnend met een M. mijn eigen voorletter namelijk. dan hebben we 2x R. en 2x M. Misschien onhandig met de post, maar we hebben nog een aantal extra voorletters