hey mensen ik wil iedereen even een steuntje geven. geef niet op ik ben na 8ins en 10ivfs zwanger geworden door EMBRYOGLUE toen iets dat uit america kwam onze laatste hoop en zie nu ons zoontje Dario is geboren op 03/12/2007 47cm en 2.770kg. wij hebben echt alles geprobeerd...cortisone asprine enz........... zelfs kruiden die me geholpen hebben om mijn baarmoerslijmvlies op orde te krijgen. je kan me altijd mailen voor vragen ik weet waar iedereen doorgaat en wens veel sterkte toe aan iedereen. veel liefs bientje xxxxxxxxxx
Hai Dario, Wat een fantastisch nieuws. Zo zie je maar weer, de hoop niet opgeven. Geniet van je zoon. Groetjes, Elvira
Embryoglue?kun je er wat meer over vertellen.. Gefeliciteerd met je zoon,zo zie je maar weer de aanhouder wint.....
hey, embryoglue is een soort lijm die ze voor de terugplaatsing aan je bevruchte eicellen doen,die lijm laten ze intrekken, dan plaatsen ze die terug en door die lijm plakt de eicel aan je baarmoeder en heb je veel meer kans op een innesteling. (ins ----> insiminatie)(sperma inspuiten tijdens je eisprong)ik wil jullie een goed adres zeggen van iemand waar je 1 keer naar toe gaat en hij weet je probleem te vinden,hij werkt met kruiden. in nieuw namen tegen hulst is er previcar de start van de embryoglue is door dr ....in gang gezet en door edegem uitgevoerd. dr .... zit in sint niklaas belgie de kostprijs voor deze behandeling hangt af hoeveel keer je al geprobeerd hebt en in nederland zal dit anders zijn dan in belgie denk ik. indien nog vragen stel ze gerust . liefs bientje xxxx Edit Moderator Elvira: Tekst verwijderd met naam arts en telefoonnummers. Namen en nummer zijn niet toegestaan.
ps ik wil graag een fototje van Dario laten zien maar ik weet niet meer hoe ik het zo klein kan maken,kan iemand mij helpen? xxxxxxxx
En wat heb je nou met die kruiden gedaan dan. En wat kost dat zo'n consult? Is dat een chinese kruidendokter of zoiets? Heb je nou alleen bij je laatste IVf die embryoglue gedaan?
ja ik heb die kruiden samen genomen met mijn ivf medicati, en hij is helderziende alle een pendelaar ik geloofde er ook niet in maar viel bijna om toen hij mijn probleem wist te vertellen,een consult kost je niets,enkel indien je de kruiden neemt das hetgenen wat je moet betalen.geheel vrijblijvend. en ja ik heb enkel bij mijn laatste poging die embryoglue gedaan en tis gelukt. na al die jaren konden we het bijna niet geloven. ik zou zeggen als ze voorstellen om het te proberen zeker doen en niet bang zijn jijzelf voelt er niets van! ik zie dat de nr verwijderd zijn oeps maar je vind ze wel hoor en anders mail me gerust prive. verdere vragen zijn welkom...... veel succes ik duim zeker mee voor iedereen. liefs bientje xxxx
volgens mij gewoon je album aanklikken en kiezen voor uploaden. Let wel op dat je foto's niet te groot zijn. Ik gebruik zelf photobucket en upload foto's als klein bestand en gebruik de link in een forum Groetjes, Danielle