Peppep het klinkt zo als zwangerschapsverschijnselen! Ik hoop het voor je en ga maar eens flink duimen voor je Groetjes Scat en een prettig weekend
peppep, wat goed dat je toch eens terug gegaan bent. Wij beginnen dus volgende ronde ook met hulp en jullie ook terug. Doch hoop ik voor jullie op een natuurlijke zwangerschap voor dit al gaat gebeuren. Ik geef je een dikke knuffel en toitoi meid, samen en met vele anderen gaat het zeker lukken
He Peppep, Jeetje joh, wat al weer een hoop info! Ook wel heftig met die cystes, ik kan me heel goed voorstellen dat het dan nog moeilijker wordt. Gaan ze daar ook nog wat mee doen (weghalen ofzo)? Ik hoop zo dat ze snel een behandelplan voor jullie klaar hebben en dat jullie dan (met een beetje hulp) snel zwanger zijn. Het zou natuurlijk het mooiste zijn dat je voorgevoelens waarheid worden en dat je het al bent! Ik heb ook op je site gekeken, dat ziet er mooi uit, het is eigenlijk wel erg leuk om daar een soort dagboek op bij te houden.... ook wel handig voor je omgeving, als ze het mogen weten geef je ze gewoon het adres en als je geen zin hebt om er over te praten kunnen ze daar kijken! Nou, ik blijf voor je duimen! Liefs, Doortje
He Peppep, Jeetje joh, wat al weer een hoop info! Ook wel heftig met die cystes, ik kan me heel goed voorstellen dat het dan nog moeilijker wordt. Gaan ze daar ook nog wat mee doen (weghalen ofzo)? Ik hoop zo dat ze snel een behandelplan voor jullie klaar hebben en dat jullie dan (met een beetje hulp) snel zwanger zijn. Het zou natuurlijk het mooiste zijn dat je voorgevoelens waarheid worden en dat je het al bent! Ik heb ook op je site gekeken, dat ziet er mooi uit, het is eigenlijk wel erg leuk om daar een soort dagboek op bij te houden.... ook wel handig voor je omgeving, als ze het mogen weten geef je ze gewoon het adres en als je geen zin hebt om er over te praten kunnen ze daar kijken! Nou, ik blijf voor je duimen! Liefs, Doortje
Thanks girlies! Ze gaan nog even niks doen met de cystes rechts. Heb ik ook liever niet eigenlijk want als er links echt wat aan het groeien is zullen ze wel op moeten passen. Hoop dat het vanzelf weggaat! Heb mijn symptomen op mijn weblog babybear.punt.nl gezet. Zo kan ik het eventueel een volgende keer er naast leggen . Best wat hoor als je het zo leest..
Lief dat je er naar vraagt! Heb mijn NOD door moeten schuiven ivm latere eisprong, ik kan deze week misschien testen. Ben zo benieuwd! Vannacht na een aparte/vreemde nacht pas om 06.00 uur in slaap gevallen..ben een beetje moe dus...
Nog even geduld dus. Ik was zo nieuwsgierig. Ga deze week af en toe even lezzen hier en blijf duimen natuurlijk Groetjes Scat
heb net al weer getest voor de zekerheid...helaas niks...ga het somber inzien, oftewel heb even een dipje...
Nee dat is waar van de ochtendurine... Net nog een keer naar de test gekeken maar volgens mij staar ik zo dat het streepje wat ik zie zelfs maar een denkbeeldig indrooglijntje is.. (matcare). Moet te veel turen om iets te willen zien. Het kan ook bijna niet zo zijn....niet als ik naar mijn symptomen kijk maar als ik naar de afgelopen jaren van proberen kijk...
Nou Peppep veel succes maar. misschien nog even afwachten tot morgenochtend. anders idee om ziekenhuis te bellen voor bloedtest? je moet toch je medicijnen aanpassen als die positief is? dan is het wel belangrijk dat je niet onwetend zwanger rondloopt, toch? heel veel succes in ieder geval, charlie
Ik houd me inderdaad nog even vast aan 'geen bloed geeft moed', wellicht is het bij mij pas later te testen, mijn hele lijf is sowieso al raar Ik zie het vanzelf wel rood worden in de broek als het niet zo mag zijn (zegt ze nu heel kalm....) Mannetje moet 10 dec sperma inleveren en ik als ongi weer begint bloedprikken. Hoop dat we dat alsnog kunnen laten.
nou ! heb karamelkleur afscheiding, ongipijnen in buik en rug en ben misselijk. kan 2 kanten op want temperatuur is vandaag met 0.2 gedaald. maar geen bloed geeft moed
Ja spanning inderdaad, ik ga echt van links naar rechts met mijn gevoel. Dan maak ik weer een hupsje en dan stort ik weer ter aarde.... Voel me net zo'n flipperkastbal... Lief dat jullie er naar vragen!