Voel toch weer vreemde dingen vandaag... Heb het net bijgewerkt op mijn weblog mochten jullie het willen lezen. Ben op het werk dus geen mogelijkheid om hier uitgebreid te typen...
Was even lekker weekend vieren, zie dat mijn update van weblog nog niet gevonden is . Gisteraaf een heerlijk wijntje genomen bij 3mnd zwangere vriendin. Heb een geweldige avond gehad! Op naar de volgende keer maar dan graag iets langer , 28 december mogelijk mijn ei. Morgen Puntje 1 en mijn bloedprikken.
He jammer Peppep! Had het zo gehoopt voor je. Ik hoop dat de volgende een heel mooi resultaat geeft! Groetjes Scat en sterkte met deze teleurstelling
thanks thanks! er zijn echter weer 'nieuwe' ontwikkelingen. De klachten van duizeligheid en misselijkheid namen gister nog meer toe. In het dorp ging ik bijna tegen de vlakte, voelde mezelf echt een zwaai naar links maken. Ben gauw naar de auto gelopen zodat ik niet op de straat zou vallen. Toch voorzichtig naar huis gereden met het zweet op mijn rug. Thuis ben ik gaan liggen, heb een uurtje geslapen. Gisteravond in bed voelde ik rechts een normale buk en links voelde ik een bolle buik. Er op drukken deed en doet pijn, rechts niet. Heb soms steken in mijn lies/heup en voelde net een bubbeltje schuinlinks onder mijn navel etc etc. Heb toch maar het ziekenhuis gebeld, verhaal uitgelegd en donderdagmorgen kan ik terecht bij mijn fertiliteitsarts. Opnieuw bang dat er iets buitenbaarmoederlijks aan het groeien isĀ in mijn linker eileider. Manlief zat net bij arts voor zijn rug en heeft het gelijk ook even aan haar gevraagd. Dat flauwvallen kan zijn dat er iets is geknapt in mijn lichaam. We zullen het wel zien/horen donderdag. Heb natuurlijk ook nog die grote cystes zitten, maar daar voel ik eigenlijk niet bar veel van.
thanks thanks! er zijn echter weer 'nieuwe' ontwikkelingen. De klachten van duizeligheid en misselijkheid namen gister nog meer toe. In het dorp ging ik bijna tegen de vlakte, voelde mezelf echt een zwaai naar links maken. Ben gauw naar de auto gelopen zodat ik niet op de straat zou vallen. Toch voorzichtig naar huis gereden met het zweet op mijn rug. Thuis ben ik gaan liggen, heb een uurtje geslapen. Gisteravond in bed voelde ik rechts een normale buk en links voelde ik een bolle buik. Er op drukken deed en doet pijn, rechts niet. Heb soms steken in mijn lies/heup en voelde net een bubbeltje schuinlinks onder mijn navel etc etc. Heb toch maar het ziekenhuis gebeld, verhaal uitgelegd en donderdagmorgen kan ik terecht bij mijn fertiliteitsarts. Opnieuw bang dat er iets buitenbaarmoederlijks aan het groeien isĀ in mijn linker eileider. Manlief zat net bij arts voor zijn rug en heeft het gelijk ook even aan haar gevraagd. Dat flauwvallen kan zijn dat er iets is geknapt in mijn lichaam. We zullen het wel zien/horen donderdag. Heb natuurlijk ook nog die grote cystes zitten, maar daar voel ik eigenlijk niet bar veel van. Afgelopen zaterdagnacht ben ik overigens met een bijna liggende autostoel naar huis gereden bij vriendin vandaan, lijkt me ook niet helemaal toppie...
wat een naar verhaal peppep. ik hoop dat je donderdag meer duidelijkheid krijgt! veel sterkte! groetjes, charlie
Oh jeetje Peppep, dit klinkt inderdaad niet zo goed. Ik hoop dat ze snel iets vinden want met deze klachten kun je niet rond blijven lopen. Sterkte meid en hopelijk ontdekken ze iets morgen. Groetjes Scat
Hey Peppep, hoe gaat het nu? Weet je al wat meer? Ik hoop dat het allemaal weer goed met je gaat, laat je het even weten? Liefs, Doortje
Peppep, ik ga je in ieder geval fijne kerstdagen wensen en hoop dat je je inmiddels wat beter voelt Ik hoop dat je wensen in 2008 vervult gaan worden en ik kan wel raden wat jouw ene speciale wens is Groetjes Scat
Peppep, hoe gaat het nu met je : Schrijf je niet meer op je topic of gaat het niet goed met je : Ik ga je toch een gelukkig nieuwjaar wensen en dat het maar een jaar wordt waarin al je wensen vervult gaan worden Groetjes Scat
He Peppep, Ik ben erg nieuwsgierig hoe het met je gaat! Ik hoop dat er niet iets ergs gebeurt is.... In ieder geval een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Hopelijk lezen we gauw weer van je...
Nieuws van Peppep. Mag het posten. Voorlopig heeft ze even geen kracht om te internetten. Ze heeft fikse endometriose, in totaal ongeveer ter grootte van een voetbal. Megapijnen, en ze neemt 1x per dag een sterke pijnstiller die ze NIET mag hebben voor haar hart. Dit om toch haar dieren te kunnen verzorgen en even wat minder pijn te hebben. De pijnstiller werkt 4 uur. De andere 20 uur ligt ze op bed, probeert te slapen en vergaat van de pijn vooral aan de linkerkant, terwijl er rechts 2 hele grote endo's zitten. Om te proberen de endo's te verkleinen is ze op medicatie gezet die de overgang nadoen, elke paar minuten zweten en opvliegers, oorsuizingen enz. Tot overmaat van ramp de buikgriep er overheen, dus nu al meer dan 24 uur 39 graden koorts. Ze is maandag in het ziekenhuis geweest voor uitslagen en vandaag weer bij de gynaecoloog. Uitslag is dat 1 eierstok er waarschijnlijk echt uit moet. Gyn gaat er van uit alleen rechts, ook al zitten beide kanten vastgelegd. Pep heeft het maar zo gelaten, ze zien het wel in de OK. Gyn gaat er vaart achter zetten en morgen hoort Pep meer. Vooralsnog geen enge ziektes als bv kanker. Maar alles blijkt pas echt op de operatietafel. Na de operatie zal ze via de rug een extra slangetje krijgen om een paar dagen lang extra plaatstelijke verdoving toe te kunnen dienen aan het deel van navel tot schaambeen, hopelijk heeft ze dan ook even geen lage rugpijn, wat ze al 2 jaar (vanaf de open hart operatie) heeft. Tot zover Peppep haar update, jullie begrijpen dat ze voorlopig geen behoefte heeft aan een zwangerschapsforum, voornamelijk de kracht ontbreekt haar. Laten we hopen dat het inderdaad bij 1 eierstok blijft. Duimen duimen duimen voor mijn dinnetje.
Nieuw berichtje, over 2-3 weken is de opname in het ziekenhuis. Arts heeft vandaag weer gebeld, gaat echt van alleen rechts weghalen uit. Mocht het zo zijn dat beide kanten aangetast zijn of kapot, dan zullen ze altijd iets eierstok laten zitten. De kans dat ze "leeg" wakker wordt acht de arts nihil, valt een zorg van haar schouders. Als ze groen licht krijgt om te gaan beginnen dan kan de cardioloog nog tegen gaan werken, maar eerst maar even zien te overleven tot over 2-3 weken.
Ik ken haar verder niet, maar het verhaal grijpt me erg aan. Wens haar heel veel sterkte en kracht toe. Ik zal duimen dat alles goed gaat. Liefs Hope