Net in de medische molen.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Doortje Dartel, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Hallo allemaal,

Wij zijn na 14 maanden proberen ook doorverwezen naar het ziekenhuis, we zijn nog maar net begonnen met alle onderzoeken, aanstaande donderdag moeten we weer heen en krijg ik een echo om te kijken hoe het met mijn eisprong staat en krijgen we krijgen de uitslag van de test van mijn vriend, ik ben erg nieuwschierig hoe het met zijn 'zwemmers' staat! Ik ben hierin aan het meelezen omdat ik een beetje wil kijken wat ons misschien te wachten staat straks, het is een groot onbekend avontuur met onbekende afloop waar we ons nu instorten! Best wel eng dus ik hoop veel advies van jullie te krijgen en ik zal mijn ervaringen met jullie delen!

Ik hoop voor iedereen hier dat er snel positieve resultaten zullen zijn en in de toekomst je echte eigen wondertje in de armen kan sluiten!

Liefs, Doortje.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes en sterkte! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn. De mmm is inderdaad een achtbaan aan emoties.

3. Succes in de mmm Doortje! Ik ga voor jullie duimen as donderdag, dat jullie maar snel duidelijkheid mogen krijgen...

4. mamsenpaps

16 okt 2007
    9
    0
    0
    hoi doortje, :D

welkom hier op het forum.
    hoop voor jullie dat jullie donderdag goed nieuws krijgen ;)
    en dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen.

laat je even weten hoe het is verlopen?

duim voor jullie voor goed nieuws! :thumup:

liefs van sanne

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Doortje welkom hier en alvast heel veel succes toegewenst.

6. wolly

wolly Niet meer actief

Heel veel succes donderdag en hopelijk krijg je goed nieuws te horen!

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Heel veel succes! Ik hoop dat jullie goede uitslagen krijgen en nog beter natuurlijk snel zwanger mogen worden!

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Veel suc6 in de MMM! ;)
    Hoop dat jullie wens snel wordt vervuld!

Liefs Marjo

9. Niet meer actief

ik wens je heel veel succes meid
    hopelijk raak je nu met behulp van de MMM snel zwanger ;)

10. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Hallo,

Wat een leuke reacties allemaal! Wolly, ik las dat jij ook binnenkort een aantal uitslagen krijgt he? Nou, succes hoor!
    Ik laat zeker weten hoe het is geweest donderdag!

Groetjes,
    Doortje

11. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, de zwemmertjes zijn in orde en de echo zag er ook prima uit, ik moet nu vanaf zaterdag ovulatietesten gaan doen en als ik mijn eisprong heb moet ik een week later weer bloed af laten nemen. Als ik dan weer ongi wordt dan moet ik voor een baarmoeder foto. Ze gaan dan contrastvloeistof in mijn baarmoeder spuiten en een foto maken en de dag erna moet ik nogmaals een foto maken. 2 weken daarna krijg ik daar de uitslag weer van. Dit moet een behoorlijk pijnlijke behandeling zijn... heeft iemand hier ervaring mee? Tsja, nu maar hopen dat dat niet hoeft ;).....

12. @ Doortje: Wat fijn dat alle uitslagen goed blijken te zijn tot nu toe! flink aan de klus dus nu! Succes meid, ik hoop dat de baarmoederfoto niet nodig zal zijn!

Groetjes Jelske

13. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Nou, gaan we weer.... heb net een paar dagen m'n eisprong achter de rug en begin al weer zwangerschapstekenen te vertonen.... Dit had ik de laatste 2x ook al, volgens mijn gyn ben ik dan misschien even zwanger geweest.... Nou ja, over een paar dagen weer bloed testen en dan maar wachten tot ik weer ongi wordt....

14. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    He Jelske, is 1978 je geboortejaar? (dan ben je net zo oud als ik... :) ) Hoe lang ben je al bezig met zwanger proberen te raken?

15. Ja klopt, ik ben ook van bouwjaar 1978... prima jaar!

En als jullie vanaf augustus 2006 bezig zijn, lopen we ook daarina aardig gelijk. Wij zijn vanaf oktober bezig. Gelukkig zijn ze bij ons al snel gestart met een behandeling, is wel prettig dan hoor....

16. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Bleh! Voel me vandaag echt belabberd! :( Heb al weer pijnlijke borsten en nu ook (sinds gisteren) een beetje buikpijn en vaag misselijk met vlagen.... Helaas heb ik deze syptomen de laatste 2 maanden vanaf een paar dagen na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie....
    De eerste keren dacht ik nog dat ik zwanger was maar nu weet ik eigenlijk wel beter, het is alleen wel balen dat ik me nu zo voel tot m'n volgende menstruatie...en ook nog voor niks! :(

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meid
    Balen zeg dat je zoveel last hebt van kwaaltjes
    Dikke knuff voor jou!

18. wolly

wolly Niet meer actief

Het is zeker balen dat je er zo veel last van hebt.

Hier ook een knuffel voor jou ;)

Liefs wolly :)

19. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Tanks meiden, stiekum hoop ik toch steeds dat het nu toch echte zwangerschapssymptomen zijn en dat ik over een dikke week positief test....maar als ik mijn verstand gebruik weet ik eigenlijk wel beter....
    Moet morgen eerst nog bloed prikken...

20. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Zo rot die valse symptomen die je lijf je geeft...hopenlijk is het deze keer wel gewoon raak voor jullie!

Die baarmoederfoto is niet echt pijnlijk gevonden door mij. Zelf heb ik heftige menstruatiepijnen en dat opzetten van het cubje (over de baarmoedermond) enzo dat voelt meer als een menstruatiekramp(je) vind ik.

Bij mij ging hij fout..cubje schoot los maar ze 'dacht' het wel gezien te hebben dat het oke was.
    Nu ben ik er achter dat ik het dus zou laten overdoen op dat moment..wij zijn inmiddels 4 jaar verder op eigen houtje en nog steeds niks.
    Gaan dus ook weer de mm opstarten eerdaags ;).

Succes meis! Hopen dat jullie een van die stellen zijn die spontaan zwanger worden voordat ze klaar zijn met Zhstesten ;)

Deel Deze Pagina