Ik heb een lieve dochter en de wens voor een broertje of zusje. Vorig jaar helaas 2x een miskraam gehad bij ruim 9 en bij bijna 11 wk. Dit heeft enorm impact gehad, ik heb echt een moeilijke winter gehad waarin de vraag: 'gaan we er nog een keer voor of niet?' centraal stond. 'k Ben eind 30, dus de klok tikt... Ik kan op dit moment wel wat positieve verhalen gebruiken; wie is er na meerdere miskramen zonder medisch ingrijpen tóch bevallen van een gezond kindje?
mijn schoonzus heeft 3 gezonde zonen en heeft tussen elke zoon telkens 2x een miskraam gehad dus in totaal is ze 9x zwanger geweest waarvan ze nu 3 kerngezonde kinderen heeft. daar trek ik me momenteel ook aan op nu, ik heb nu reeds 3x achter elkaar een miskraam gehad en wil het nog 1x proberen zonder hulp om op natuurlijke wijze zwanger te worden. veel succes!
Ik heb meerdere miskramen gehad en inmiddels zwanger van ons derde kindje. (1mk bij 6w, 1mk bij 5w, 1 MA bij 11w en een biochemische zwangerschap bij 4w) Dus het kan zeker! Ik bleek wel na de Mk en Ma een b12 tekort te hebben waar ik toen voor behandeld ben, de keer erna raakte ik blijvend zwanger van de middelste. Ik denk zelf dat het er mee te maken heeft gehad. Je zou een en ander kunnen laten testen bij de Gyn, daar heb je na 2 miskramen recht op dacht ik. Succes! Ik duim dat de volgende keer goed mag gaan!
Ik heb 2 miskramen gehad en een kindje dat geboren werd na 23 weken met een ernstige hartafwijking. Ik heb ook 3 gezonde kinderen.
Hier 10 miskramen gehad,3 kindjes verloren na enkele weken na de geboorte,en 1 zwangerschap afgebroken bij 21 weken omdat ons kindje niet kon leven buiten de baarmoeder.Gelukkig ook 4 kindjes waar we wel voor mogen zorgen.Al mijn kindjes zijn extreem prematuur geboren(allemaal tussen de 24 en 28 weken).Na een zeer moeilijke eerste periode gaat het met alle 4 naar omstandigheden goed.(De 2 jongsten zijn nu 1 en vandaag 2,waarvan er 1 met HLHS is geboren bij 28 weken,en de ander bij 24+2,daardoor dus nog wel wat zorgen).Wij zijn er klaar mee
Bedankt meiden.... Ik heb bloedonderzoek en chromosoomonderzoek gehad, alles was goed! Fijn om even wat succesverhalen te lezen, ook van meiden die behoorlijk wat voor hun kiezen hebben gehad....
Na zeven miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zwanger gebleven van twee prachtige kinderen. Achteraf gezien was het het wachten waard, op dat moment vond ik het een hel. Heel veel succes en ik hoop dat het jullie nog een keer gegund is.
2008 na spontane zwangerschap en bevalling Zoon geboren. 2013 na 1.5 jaar zwanger geraakt maar hartje is gestopt met kloppen met 11 weken. Mmm in ivm diagnose pcos Juni april 2014 zwanger met behulp van clomid Helaas werd dit ook een miskraam in juni dat jaar. Chromosonen onderzoek bij man en mij gestart. Gyn wilde ( met onze toestemming) gelijk door en in juli 2014 raakte en bleef ik zwanger van onze dochter die in maart 2015 met 37 weken werd geboren!! Geef niet op, hoe vedrietig en zwaar deze reis ook is. Zolang de artsen nog hoop hebben zou ik er nog voor gaan!!! Hoop snel te lezen dat het zo heeft mogen wezen bij jullie. Ps uitslag onderzoek was dat er niks raars was gevonden gewoon botte pech volgens gyn
Veel sterkte meid! Hopelijk ben je snel blijvend zwanger! Hier helaas geen succes verhaal. Ik ben bijna 40 jaar en heb de laatste 2 jaar 2 biochemische zwangerschappen en 2 keer een MA doorgemaakt. Wel een gezonde zoon uit 2014 waar ik intens dankbaar voor ben.
Hier ook nog wachtend op een succesverhaal😊 2009 start kinderwens 2012 bevallen van een meisje met C.H.D (aangeboren middenrifsbreuk) 2014 start wens 2 2015 miskraam met 5.4w. BBZ die er wel zelf is uitgekomen. 2016 MA met 7,6 weken. 2017 nieuwe kans? Echo 6/7/8 weken goed. Maandag termijnecho. Hier kunnen we ook wel een peptalk gebruiken. Deze week geen echo, dus knijp uhm wel. Moet er maar aan geloven dat moeder natuur doet wat juist is. Sterkte en hopelijk ben je snel gezegend met geluk😊🍀 En anders mama's die hierboven hebben geschreven💪🏼💪🏼💪🏼 Echte powermama's zeg! Wauw!
Hier 2 miskramen gehad (na al een zoon te hebben) en nu een gezonde baby van 3 mnd. Geen duidelijke oorzaak. Gewoon dikke pech zeggen ze dan...
ik heb 2 miskramen gehad na ivf behandelingen voor het eerste kindje. Tweede kindje natuurlijk zwanger geraakt net voor opstart ivf en deze keer geen miskramen ondanks dat ik nu toch al 36 ben.
Hier ook een succesverhaal voorlopig! Maart 2015 : vaststelling van T21 + zware hartafwijking + meerdere afwijkingen bij ons meisje : zwangerschapsafbreking op 14w+5 November 2015: biochemische zwangerschap Februari 2016 : hartje gestopt op 8w+2 April 2016 : lege vruchtzak En nu in verwachting van een kerngezonde knul, ben er nog niet helemaal, maar alle tests wijzen een kerngezond ventje uit
3 miskramen: 1 MA op 11 weken 1 MK op 6-7w 1 BBZ op 7w (en eileider verwijderd) Ondertussen +24w zwanger van een dochtertje. Tot nu toe een vlekkeloze zwangerschap
Ik! Met pcos maar geen speciale behandeling. Miskraam 8w - na 1jr zwanger en gezonde dochter - miskraam 9w - direct zwanger - nu 27weken ver 😊
Zo mooi om jullie verhalen te lezen.... Bedankt!! En ontzettend veel geluk gewenst! Hier intussen een positieve test..........
Oooh wauw eindelijk weer! Echt net? Augustus was je laatste keer? Jeetjr heb je ook weer lang moeten wachten😓 Nou duim voor een gezonde sticker🍀🍀🍀💪🏼