Hier ook een positief verhaal! Na vier miskramen twee gezonde kinderen mogen krijgen. Ben ook al ouder dan 30. Echt, het is zwaar. Geef toe aan je emoties, blijf erover praten. Maar hou moed en blijf er in geloven.
Dank je... Nee, we hebben na de laatste miskraam even een paar maanden pas op de plaats gemaakt. Eind januari besloten er nog een keer voor te gaan en afgelopen maandag een positieve test. Er breekt dus weer een spannende tijd aan... We proberen er zo blanco mogelijk in te gaan, maar dat is wel lastig... het 'onschuldige' is er wel vanaf... Vandaar mijn behoefte aan wat verhalen met goede afloop. Fijn om die hier te mogen lezen!!! Ik denk dat velen met mij hier weer moed en vertrouwen uit kunnen putten, dus bedankt meiden!
Ik ben 9x zwanger geweest, waarvan 3 kinderen die bij ons mochten blijven. Ik heb 5 miskramen gehad tussen de 5 en 10 weken en een MA bij 14 weken.
Alles staat in m'n handtekening: 8 (beginnende) zwangerschappen voor 2 kindjes. Ik hoop dat deze ook de goede voor jullie mag worden! Ik heb dus wel medicatie gehad, maar vooralsnog is niemand het erover eens of het nu geholpen heeft of dat het toeval was dat deze wel bleef zitten. In ieder geval kruipt ze nu door het hele huis
Ts gefeliciteerd met je zwangerschap! Een mooie en vooral gezonde zwangerschap gewenst. Hier om en om: Mk Gezonde dochter Mk Gezonde zoon Dikke pech. Maar het heeft ons sterker, gelukkiger en dankbaarder gemaakt. Hopelijk is het geen vast patroon, zouden we ooit nog voor een kindje willen gaan.
Bedankt voor het delen van jullie bijzondere verhalen... Een ieder van jullie heeft zo zijn deel wel gehad... Helaas hier bloedverlies, dus ik verwacht dat ook deze zwangerschap gaan eindigen in een miskraam...
Wat vervelend. Maar hou moed! Hier bij de gezonde zwangerschappen ook bloed verlies (tot week 13). Kan dus voorkomen zonder mk. Maar snap helemaal je gevorl/redenatie. Succes en een digitale knuffel.
Ik weet niet hoe het voor jou gaat lopen, maar ik was bij mijn laatste zwangerschap overtuigd dat het fout zat. Mijn lichaam was namelijk altijd heel duidelijk geweest. Bij mijn zoon had ik een perfecte zwangerschap en bloedverlies hoorde bij de miskramen. Klaar uit. Toch is m'n dochtertje er nu, ondanks bloedverlies (bruin, rood....meerdere keren) en enorme teleurstellingen in de eerste weken. Nog even moed houden!
Ach nee toch...😞 Wat vreselijk... Zorg goed voor jezelf, blijf er over praten he! Mijn vriendinnetje belde mij elke dag, de eerste weken, zo belangrijk! Na oudste dochter 2x een miskraam gehad, met 7 en 11 weken. Daarna weer mama mogen worden van nog een dochter en een zoon. Ik was trouwens 38 toen zoon kwam. Er is nooit een reden gevonden voor de miskramen, wel onderzoeken gehad. Ik hoop dat het ook jou gegund is om nog een kindje te dragen,probeer vertrouwen te houden. Dat is moeilijk, dat weet ik. Een zorgeloze zwangerschap zat er voor mij niet meer in, pas zo rond de 30 weken voelde het "goed".
Het spijt me heel erg Rozanna. Blijf moed houden toch. Zelf heb ik hier veel steun gehad, maar om me heen hield ik het voor mezelf. Nadat mijn dochtertje geboren was ben ik er wel over gaan praten. Voor het geval er meiden in mijn omgeving hetzelfde meemaakten en een succesverhaal nodig hadden. Er ging een wereld voor me open. Zoveel vrouwen die het ook hebben meegemaakt. Niet 1 miskraam, maar vele. En die nu toch kindjes hebben. Het is een lange weg van harde teleurstellingen na vlagen van hoop en blijdschap. Maar voor haast alle meiden die ik ben tegengekomen, kwam die weg toch uit bij een kindje! Vooral als het om een tweede kindje ging. Sterkte....
Lief dat je het vraagt... ja, dit was echt wel een miskraam... ik ben benieuwd hoe lang het uiteindelijk gaat duren, maar ik ben nu (na de heftige krampen van gisteren) 'gewoon ongesteld' Probeer het, hoe lastig dan ook, ook maar te zien als een verlate menstruatie (alhoewel ik natuurlijk anderhalve week lang al stiekem aan het dromen en hopen was...)
Hi Rosanna, mijn oude Nick doet het niet meer heb net een nieuwe aangemaakt om op jouw topic te reageren. Ik ben op mijn 36ste moeder geworden, 2 jaar later gestart voor een tweede. Vijf miskramen gehad, variërend van een termijn van 5 tot 12 weken. Allee laten onderzoeken, niets kunnen vinden maar nu 27 weken zwanger op mijn 41ste.. houd moed!
Wat superlief dat je speciaal een account hebt aangemaakt! Geeft de burger moet. Althans voor mij. Ook ik was 36 jaar toen ik mijn eerste zoon kreeg. Inmiddels net 40 jaar geworden. Ik hoop dat jij ook snel blijvend zwanger bent Rozanna!