De titel zegt het al; Wat is dit nou?! 24 februari cytotec ingenomen om mijn miskraam op te starten. Was 8 weken zwanger, leeg vruchtzakje. Daarna 2 keer op controle geweest en alles was schoon. 4 dagen voordat ik een eisprong had testte ik negatief op de zwangerschapstest. Op 9 dpo had ik een heel heel licht tuurstreepje op een zwangerschapstest. Maar de testen werden in die week niet echt donkerder, behalve op de dag voor mijn verwachte menstruatie. Op 16 dpo werd ik ongesteld, maar dat duurde 2 dagen, en daarna een paar dagen licht bloedverlies. Ik zit nu op cd7. Ik deed een zwangerschapstest om toch te checken dat het weer negatief was, maar wat blijkt is het nu ietsjes meer duidelijk dan de vorige een week geleden! Ik dacht eerst dat ik misschien een hele vroege miskraam had omdat ik ongesteld werd en misschien te vroeg getest had, maar moeten mijn zwangerschapstesten niet lichter worden ipv donkerder? Ik snap er echt niks van! Hierbij een foto. De bovenste foto was op 10 dpo, de middelste op 15 dpo en de onderste van vandaag, dus cd7. Die van vandaag was trouwens met verdunt urine, had veel water gedronken, dus die had waarschijnlijk nog duidelijker geweest kunnen zijn denk ik. Heeft iemand dit meegemaakt? Wat is er met mijn lichaam aan de hand?
Misschien ben je weer zwanger en was de bloeding geen menstruatie maar een zogenaamde pseudo menstruatie?
Maar zou de testen niet sneller donkerder moeten worden dan? Het heeft zeker bijna 2 weken geduurd voordat ze donkerder werden. Dat lijkt mij dan geen sterke zwangerschap? Kan je hcg waardes schommelen na een miskraam of gaan ze alleen maar naar beneden? Thanks voor je antwoord Panter. Jij hebt ook veel meegemaakt zie ik maar nu gelukkig weer zwanger! Van harte!
Hoe zeker ben je van je eisprong? Kan eerste test gereageerd hebben op laatste restje oud hcg van vorige zwangerschap, je daarna pas een eisprong kreeg en je nu mss nog wel voor nod zit? Heb je de mogelijkheid hcg te laten prikken twee keer met paar dagen er tussen? Want helemaal schoon na miskraam dan zit er geen restweefsel meer wat hcg aan kan maken. Ik denk dat je toch opnieuw pril zwanger bent.
Hi Panter, ik ben aan het temperaturen dus ik ben zeker van mijn eisprong. Denk toch dat mijn lichaam nog erg in de war is van mijn miskraam. De test was gister weer negatief. Maar het lijkt alsof mijn hcg waardes gewoon erg schommelen. Vind het vreemd. Ik wacht het af en hopelijk krijg ik een eisprong volgende week Thanks voor je hulp x
Hi Mikun, ik plaats net nog een berichtje met ditzelfde! Bijna 5 weken geleden gecuretteerd en 2 weken geleden al een tuurstreepje. Vorige week ineens een duidelijkere streep, toen weer zo goed als wit en vandaag wéér een duidelijke streep.. Ik gebruik dezelfde testen als jij (zwanger&kids?) dus misschien ligt het toch aan de test! Overigens heb ik sinds de curretage nog geen druppel bloed verloren. Hoop dat ook jij snel meer zekerheid hebt..
Misschien een goed idee wat panter zegt om je hcg te laten controleren. Dan weet je in ieder geval hoe het daar mee zit. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!