'dubbelgevouwen' in slaap vallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door TicTac, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TicTac

TicTac Lid

27 jun 2013
    26
    0
    0
    Midden van het land
    Hoi dames,

Mijn kleine draak kan sinds een weekje zelf van buikligging gaan zitten, super knap natuurlijk.

Maar nu doet ze dat dus de hele dag en vooral ook als ik haar in bed leg. Ze is doodmoe maar lijkt wel of ze soort van dwangmatig de hele tijd moet gaan zitten van haarzelf, ze is een buikslaper. Uiteindelijk valt ze dan voorover en valt dubbelgevouwen in slaap. Lijkt mij niet lekker liggen maar ik laat haar maar omdat ze eindelijk slaapt. Ze slaapt trouwens n een slaapzak maar dat houdt haar niet tegen.

Herkenbaar? En zal moet ik haar 'uitvouwen' ?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bedoel je dat ze met haar knietjes opgetrokken onder haar buik, en op haar buik slaapt? Veel baby's doen dat, dus ik neem aan dat het voor hen wel lekker ligt :) Mijn dochter slaapt al maanden zo.

3. TicTac

TicTac Lid

27 jun 2013
    26
    0
    0
    Midden van het land
    Nee meer dat ze voorover gevouwen ligt over/tussen haar beentjes. En dan haar beentjes bijna gestrekt onder haar lichaam zodat de voetjes ter hoogte van de schouders liggen.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ahhh hahahaha ik zie het weer helemaal voor me! Mijn oudste dochter heeft zo geslapen tot haar 5e/6e jaar denk ik, ik von het er altijd erg oncomfortabel uitzien maar zij sliep blijkbaar lekker zo, toen ze ouder werd legde ik haar wel eens achterover maar tien minuten later lag ze weer zo hihihi. Ze is nu 16 en niks aan over gehouden zover ik weet :p

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Uhm.. Lijkt me niet echt een hele goede houding eigenlijk dus zou haar wel uitvouwen ;)

6. Koon

Koon Niet meer actief

Ik zou haar ook uitvouwen denk ik, haha dat klinkt echt komisch als je bedenkt dat het over een baby gaat.
    Ligt ze de hele nacht zo of gaat ze uiteindelijk zelf verliggen? Dat zou ik eens in de gaten houden een nachtje.

7. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel vreemde houdingen. Soms leg ik hem even op zijn rug, maar vaak gaat hij toch weer liggen zoals hij graag ligt. Tja het zal niet veel kwaad kunnen hoor, ziet er wel maf uit he haha.

8. TicTac

TicTac Lid

27 jun 2013
    26
    0
    0
    Midden van het land
    Net even gekeken, ze doet nu haar ochtendslaapje en ze is een beetje op haar zij gedraait nu dat zit er al wat beter uit :D

Het is wel echt een komisch gezicht hoe ze er dubbelgevouwen bij ligt! Je moet je voorstellen dat je zit op de grond en dan voorover valt door je zware hoofd en zo in slaap valt. :) hihi

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn oudste dochter deed dat ook. Heb haar nooit uitgevouwen. Ze kon uren slapen zo. Deed dat overigens alleen bij de dag slaapjes, niet s nachts. maar goed, als ze er last van heeft wordt ze wel wakker denk ik. Blijkbaar is het lekker. ik heb haar in elk geval altijd zo gelaten. Zag er niet uit maar ja...

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    ahhh haha lijkt me niet comfortabel nee...
    Ik zou haar denk ik uitvouwen als ze daar niet wakker van zou worden. Als ze er wakker van wordt en daardoor niet meer slaapt zou ik haar laten liggen.
    Wel een fotomomentje waard denk ik zo...leuk voor op de bruiloft later hahahaha of 'Het is echt waar, Lietje 18 jaar!' en die foto eronder (vindt ze als puber vast niet leuk :p)

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hihihi geweldig! Zie het zo voor me. Ik heb ergens gelezen dat dat kan komen omdat wanneer ze uiteindelijk iets kunnen, ze dit dwangmatig de hele tijd gaan doen. Na een tijdje als het nieuwe eraf is, zou het kunnen dat het vanzelf overgaat. Ik ben benieuwd, want die van mij kan nu sinds 2 weken omrollen en doet dit dus de hele tijd, tot hij er zelf lastig van wordt omdat hij niet kan slapen, en dan begint te zeuren, haha.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier deed de oudste dat ook. Ik vouwde haar wel uit ;) .

13. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Deed mijn dochtertje ook. Ik legde haar meestal dan wel recht, maar zij sliep ook door. Ze heeft het gedaan tot ze door kreeg dat ze ook gewoon plat op haar buik kon gaan liggen;)

Deel Deze Pagina