Hallo, Ik heb even jullie mening nodig over mijn zoon. Die is vandaag precies 7 weken oud en drinkt 5 of 6 keer 150 cc. Alleen als ie dus 5 voedingen krijgt dan krijgt ie dus sávonds om 9 of half 10 de laatste fles al. en als hij 6 voedingen krijgt moet ik hem altijd om 23:00 uur wakker maken. en hij slaapt dus altijd standaard tot half 5 ongeveer kan soms wat eerder of later zijn. maar wat zou nu echt een handig schema zijn? ik zou graag jullie mening willen hebben? ik zit nu dus wat uit te zoeken wat handig is alleen kom er niet echt uit. Groetjes
Ja dat snap ik. dat is het hem nou het maakt hem niet zo heel veel uit hij drinkt ze allemaal wel als ie nou 5 of 6 krijgt en wanneer maakt hem ook niks uit.
Als je kindje gewoon tevreden is met 5 flesjes van 150/5 en je komt zo uit op een dag zou ik het gewoon zo laten. Ze melden zich vanzelf wannneer hij weer meer trek krijgt en evt. weer om 6 flesjes gaat vragen. Dan is het misschien weer tijd om verder op te hogen. Hier heeft ons meisje ook nooit om 23.00 een voeding gehad maar kreeg hem wanneer ze er om vroeg. De ene keer snachts en de andere keer in de ochtend.