Wie o wie kan mij verder helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer Er komt een 2e kindje aan en heb weer wat flesjes opgezocht. Ook heb ik wat flessen gekregen en nu heb ik zo veel flessen van Philips Avent dat ik echt niet meer weet hoe het zit: 1. heldere flessen zonder ring 2. gele/gouden flessen zonder ring 3. matte flessen met ring 4. fles nieuwe variant naturally fles zonder ring De oudere flessen zijn ongeveer 2,5 jaar oud. Ik wilde eigenlijk alleen nieuwe spenen kopen, maar nu past het allemaal niet meer op elkaar.. Vragen waarmee ik zit: - Zijn er nou flessen bij die niet BPA vrij zijn? - Werken die flessen met ring dan echt beter tegen krampjes? - Zit er bij die naturally flessen nooit een ring? Werken deze ook tegen krampjes? Iemand ervaring hiermee? Want deze heb ik nog nooit gebruikt en ik wil in het begin wel borstvoeding geven, dus deze variant leek me ook wel interessant. Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal en een eventueel (gedeeltelijk) antwoord
Ik heb niet op alles antwoord. Ik dacht alleen dat de nieuwe spenen niet op oude flessen zonder ring kunnen. Dan gaan ze volgens mij lekken. Je kunt die ringen wel los kopen. Succes!
Ik heb de nieuwste variant gekocht ivm darmkrampjes 2 maand geleden en het hielp hier echt wel...en ik vind het zelf een fijnere fles om te geven heb gelijk de hele set ervan gekocht...Ik vind ze ideaal..
ok bedankt, goed om te horen! lijken me ook makkelijker, want daar zit volgens mij niet zo een extra ring op die je kan vergeten
Nee klopt...ik heb ook alle avent flessen en vind deze de beste...en helpt voor mijn gevoel zeker wel mee tegen de krampjes...maar heb ook speciale voeding erbij en ipv de fles schudden roer ik de fv met een vork en krijg je niet veel luchtbelletjes...maar de fles is super in gebruik...
voor mijn dochtertje hadden we toen dertijd ook speciale voeding voor de krampjes (omneo). wat een ellende is dat he goed om te horen dat de fles helpt!
vroeger waren de avent flessen helder (had ik ook bij mijn dochtertje van nu vier jaar) toen kwamen de flessen met ring en die waren matter (bpa vrij) sinds kort heb je die nieuwe flessen van avent, die waren er zelfs bij mijn zoontje van 6 maanden nog niet op het begin. die zijn vooral voor als je borstvoeding hebt gegeven of dat in die fles wilt geven......volgens mij allemaal hihi...