De stinkende poepjes waren echt niet te harden. Dacht elke keer dat hij zijn broek vol had. Was alleen nog maar aan het snuffelen aan zijn kont. Rode wangentjes heeft indy ook nog hoor. Soms denk ik wel eens, ben ik er wel?! Hij heeft vaak traan ogen, beetje opgezet, en nog steeds exceem. CB geeft gevoel dat ik er ben, zij willen zelfs dat ik ga provoceren,:x wat ik niet wil en ws ook niet doe. Ik zeg dat ik het doe, maar ondertussen Heb de klachten nog op een rijtje staan en ik zeg wel dat hij daar last van had toen ik er weer eens mee begon.
Hier ook van die viezen stinkende poepjes waarvan je denkt dat de broek vol zit al moet ik zeggen dat het de laatste twee dagen minder wordt alsn je haar dan ruikt zit ook echt haar broek vol Wat houd provoceren in dan ( gewoon testen voor 4 weken zoals ik nu doe )
provoceren is in mijn geval hyperallochene melk toevoegen aan de pepti. In 1e instantie zei cb dat ik gewoon een hele fles hyperallocheen moest gaan geven. Nou mooi niet. Dat vind ik te zot. Toen zei iemand anders op school en die werkt op een ander cb: bij ons is gewoon pepti met 10cc hyper erdoor heen. Dat is protocol. Mijn cb heeft fout toegegeven, maar ze zei nog: Ach dan was het overduidelijk geweest als je een hele fles had gegeven:x:x Ik zou dus nu elke keer een beetje meer erdoor heen moeten doen. Ik heb gezegd dat ik het wel doe als hij goed in zijn vel zit en er rust is. Maar voorlopig doe ik niets. Zal wel zeggen dat ik het heb gedaan, en dat de klachten weer terug kwamen. Ik wil het best doen, maar dan als hij 6 maanden is. Dan ga je toch over op 2. En is hij ook meer mens.
Hier ook overgeschakeld naar Pepti,en na 2 weken merk je onmiddellijk het verschil! Ik zou gewoon proberen, waarom uw kindje nog verder laten afzien he
Ondertussen zijn wij 4 weken verder met de pepti: wat een verschil! Vrolijk, energiek, tevreden en zo ontzettend goed slapen! (van 22.30 tot 7.00 uur). Morgen krijgen we de machtiging voor de verzekering, want Sybren krijgt alleen nog maar pepti Meiden lekker volhouden dus, het wordt nl steeds beter!
Meiden een vraagje hoe gaat het straks verder we moeten dus 4 weken testen nu twee weken al bezig met pepti geven .. over twee weken moeten we weer naar het CB maar hoe gaat het dan verder ????
Wij hebben met de ka afgesproken dat we niet gaan provoceren tot hij 1 jaar is, wij krijgen hoe dan ook de machtiging. De ka vindt het onzin om nu al te provoceren als het goed gaat en gunt hem zijn rust , was het idee van de ka en wij sluiten ons daar graag bij aan. Bij 1 jaar gaan we provoceren en weten we meteen of hij er overheen is.
Lekker hoor dat het bij jullie ook zo goed gaat!!! Hier gaat t ook nog steeds harstikke goed!!! Ik moet donderdag naar de ka toe, maar ze zei vorige week al aan de telefoon dat ik dan me machtiging gelijk zou krijgen...! Ze zei ook blij dat t nu goed gaat en dat gaan we mooi even zo houden! Dus dnek dat ik voorlopig ook alleen dit hoef te geven!!! Slapen deed mijn mannetje altijd al goed (de nachten dan he) en nu slaapt hij overdag ook een heel stuk beter soms wel 3 uur achter elkaar!!!
hopelijk wordt het hier dan ook gelijk vergoed we zitten eigenlijk al zo met amber arts hier arts daar vanaf dat ze 2 weken is nu gaat het weer goed en ja om dan haar weer gewone te geven vind ik ook sneu komt straks alle ellende weer terug en voor dat je dan er weer vanaf bent duurt ook weer zo,n poos
hoi allemaal, mijn dochter krijgt sinds vanavond pepti. nu was het echt een drama met de fles. Veel erger dan met de omneo die zij kreeg.Op aanradden van het cb zijn we in 1 overgestapt zonder de nutriton die zij er normaal inheeft, dat ging echt voor geen meter. Toen hebben we nieuwe voeding gemaakt en daar nutriton ingedaan zoals zij normaal kreeg. Dat ging ook niet goed, maar beter. Daarna weer een fles gemaakt met 5 scheppen omneo en 1 pepti maar dat was ook drama........... Ze huilt harder en meer dan normaal bij haar flessen. Herkennen jullie dit?
@ brigitte: je dochtertje is waarschijnlijk even in de war. Eerst een fles met een andere smaak die opeens veel dunner was (drinkt anders!), toen toch weer een dikkere maar wel die rare smaak en daarna weer meer als vanouds maar toen was ze al helemaal van slag. Wij hebben dat ook een keer gehad toen we overstapten op andere voeding, ook in eerste instantie zonder nutriton. 1 groot drama werd het. Ik denk dat je beter eerst kunt overstappen met nutriton om de verwarring niet te groot te maken en dat 1 of 2 dagen geven. Daarna kun je eventueel de nutriton een keer weglaten of minderen in etappes.
Hier geven we amber nu 2 weken pepti op verzoek via cb nu leek het wel de goede kant op te gaan maar sinds gisteren weer erg onrustig , scrale droge wangetjes windjes laten die echt enorm stinken net of ze de hele luier vol heeft .. en de eczeem op haar hoofdje komt weer terug ze moet steeds krabben .. verder slaapt ze overdag erg onrustig eigenlijk slaapt ze alleen als ik haar in mijn arme heb en dan moet ik haar handjes wel vast houden anders gaat ze gelijk weer krabben we hebben hormonenzalf gekregen voor de eczeem en cetamcrogol zalf voor de droge huid verder heeft ze ventolin kreeg ze drie dagen maar omdat het wat beter ging verlaagd naar 1 keer per dag weet het even niet wat zouden jullie doen zo onrustig is ze bijna elke dag z\ie filmpje YouTube - MVI 0164
Ja zo doet ze best vaak op een dag hoe een soort dagschema bij van reactie,s op de voedigen zal hier eens neerzetten Gewone voeding tot en 19 nov reactie,s op de gewone standaard 1 Stinkende scheetjes rode scrale wangentjes erg onrustig zoals je nu ook kan zien op het filmpje krabben jeuk eczeem hik , benauwd waarvoor de ventolin heeft ligt spugen slecht slapen doro de jeuk verstopte neus , op juist loop neus en heel vaak niezen al vanag geboorte 19 nov s,middags tot 29 nov deze reactie,s nog ventolin benauwdheid bijna niet meer gebruikt van 3 keer per dag naar 1 keer per dag rode scharele wangentjes stinkende scheetjes diaree sinds de 21e verder wel wat onrustig maar ging de goede kant op nu sinds de 29e syptomen weer benauwd echt heel erg onrustig zie filmpje in mijn vorige berichtje veel huilen krampjes buikpijn geen ideee erg stinkende scheetjes lijkt wel of ze de broek vol heeft diareee rode wangen en eczeem wordt iets erger herkennen jullie dit moet ze na 2 weken nog wennen aan de voeding of zou er toch wat anders zijn tandjes zie ik nog niks van geen rood tandvlees ofzo
We hebben nu 2 flesjes gegeven met 6 omneo en 1 pepti + nutriton. Daarna 1 met 5 omneo, nutriton en 2 pepti. Maar net bij 4 omneo en 3 pepti was het huilen en veel scheetjes laten. Dus hier houden we het even bij. Ze lijkt ook altijd meer last te hebben van krampjes en boertjes, ik betwijfel of die pepti wel gaat helpen daartegen
@ brigitte: wij zijn ook sinds gister over op pepti, in 1 keer, en mijn zoontje reageerde ook eerst met veel scheetjes en vannacht met een krampaanval. Het lijkt nu weer wat beter te gaan, al drinkt hij van de peptiflessen vooralsnog minder dan van de gewone flessen.
Hier wou amber juist meer ze had niet genoeg aan de 4 x 180 cc + 6 schepjes ze krijgt nu 4 x 210 + 7 schepjes op advies van de ars