Pepti vraagje

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ccwomen, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.020
    213
    63
    lastig... gelukkig komt ze wel gemiddeld aan de 800 cc dus wat dat betreft zitten we goed. Klopt het dat die pepti veel dunner is? Ze verslikt zich in ene vaak.... ga ik maar eens in mijn voorraad flessen en spenen kijken welke we nu het beste kunnen gebruiken:D

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn zoontje zit ook op ongeveer 800 a 850cc, maar met name doordat hij 's nachts inhaalt en dan dus heel veel drinkt. Vandaag zitten we tot nu toe op 350cc, met 3 flessen... Net heeft hij 100cc gedronken terwijl het 4 uur geleden was sinds de vorige fles :(

Oh en de kleur van zijn ontlasting is veranderd: meer mosterdgeel, neigend naar groenig. Hebben andere baby's dat ook?

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

brigitte klopt de pepti is dunner! en ook hier is de ontlasting veranderd van kleur en textuur (was heel dun, is nu meer mosterd)

4. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.020
    213
    63
    dus wel, zou dan eigenlijk meer nutriton toe moeten voegen. Daar zal ze dan wel weer krampen van krijgen. Kijk het wel ff aan. Ik doe de versnelde versie van het wennen aangezien veel mensen in 1 x overgaan. Ik geef straks 6 pepti en 1 omneo met dezelfde hoeveelheid nutriton en dan zijn we er bijna!

Weten jullie of eczeem tijdelijk kan verergeren als reactie op die voeding? Je zou denken dat dat niet kan...........

5. naat28

naat28 Lid

14 dec 2009
    93
    1
    0
    zeeland
    hai hier nog een `bekende` uit vorige topics!
    Inderdaad volkomen kolder dat een kindje geen kma kan hebben omdat het goed groeit! Ik had ook het vermoeden dat mijn meisje kma zou hebben, beetje zelfde symptomen als loesie omschrijft. Ik heb gewoon volgehouden bij ka en heb uiteindelijk een pak friso Ac meegekregen, dit 2 weken gebruikt en leek een ander meisje te hebben! Helaas kreeg ze van deze voeding enorme diaree, elke fles kwam er na 5 min weer uit als water...gebruik nu sinds een week weer standaard voeding van nutrilon en heb een heeerlijk tevreden meisje! Weet soms niet wat ik meemaak. Ikk denk dat ik de eerste 3 maanden gewoonweg een huilbaby heb gehad, hoewel ik hier niet in geloofde....combinatie van denk ik zelf. Blijf bij je eigen gevoel! Ik zou gewoon aan de pepti beginnen en dit in combinatie met nutriton ivm reflux.

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Nou hier gaat t nog steeds helemaal goed!!!
    HEel vrolijk mannetje!
    We hebben de motillioum afgebouwd en dat ging goed, toen 2 dagen zondr geweest en gister begon hij weer te spugen en was heeel erg zuur, dus gelijk weer motillium gaan geven!
    Hier heeft hij nu ineens 1x per 2 dagen een poepluier en was gister echt knalgroen!!! Buikpijnpoep ? hebik wel is horen zeggen...?!
    Morgen naar de ka toe en krijg gelijk een machtiging voor de voeding dus dat is super!
    Nou ben blij dat t bij jullie ook goed gaat!!!

Deel Deze Pagina