Pepti

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door nique, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Wij hebben morgenvroeg een afspraak bij de osteopaat ben benieuwd.
    De krampjes zijn echt veel minder geworden hoor maar de onrust blijft. Ze kan gewoon niet in slaap vallen het is net of ze het moeilijk vindt om het lichaam/oogcontact te verbreken. Echt super zielig vind ik het, het liefst hou ik haar de hele tijd dicht tegen me aan om haar te troosten maar vaak is ze zo overstuur dat ze echt ontroostbaar is. Herken je dit ook???

ik hebnet als jij een meisje nog rond kruipen ze is 13 maanden dus ja de drukte ken ik. Hoe oud is jullie dochter??
    Ben nu ook escht hartstikke moe heb geen puf om te strijken wassen enz. Nu gaar mijn man ook morgen een hele dag en komt pas savonds laat terug ben dus de hele dag alleen. Hier zie ik best wel tegen op.

2. Deb1137

Deb1137 Lid

21 apr 2009
    16
    0
    0
    verkoopmedewerkster meubelzaak
    st jansteen
    Vandaag een erg goede dag. Hij heeft geslapen weer geslapen tot 6u15 zonder wakker te worden (heb in ieder geval niets gehoord). 6u30 flesje, nog wel met vieze gezichten. Weer verder geslapen en om 9 uur wakker, beetje gespeeld beetje geslapen. Om 10 o weer een flesje. Beetje gespeeld en geslapen, weer een beetje in de wipper en daarna wer geslapen tot kwart voor vier. En ik zat maar te wachten tot hij wakker werd. Weer flesje 150cc, hij drinkt minder dan voorheen. Beetje gespeeld en geslapen. 19u flesje, nu wel 160cc. Even in de box, mobiel gekeken en geluisterd, nu nog lekker aan het slapen weeral. Vannacht slaapt hij vast niet meer. Dus half elf gaan we wel halen vanavond. Ook heeft hij nog geen aanval gehad!!
    Ik moet hem niet te lang laten huilen want dan krijgt ij last van het zuur, maar ja dat is anders ook zo. Vandaag wel minder. Zou het valse hoop zijn of toch betering, ben benieuwd naar vannacht en morgen. Lekker vind hij de flesjes nog niet, maar hij is precies wel ontspannender tijdens het drinke, niet meer zo stijf. En hij valt halverwege in slaap. Net als toen hij pasgeboren was. Goed teken??
    Ik weet het niet, ik durf niet goed te hopen.
    Kan hij nu echt ineens met minder voeding toekomen?
    Hopelijk beterd het bij jou ook snel.

Mijn man is ook weg van 7u tot 17 u. Soms later, momenteel moet hij ook nog solliciteren ivm baanverlies door de welbekende crisis. Dus daarbuiten ook druk, druk, druk.
    Onze dochter is nu 3 en half en ze weet heel goed hoe ze haar aanacht op moet eisen als ik even meer met Nick bezig ben. Maar ik begrijp haar wel hoor. Is wel heel wat en dan heef thij net meer aandacht nodig als hij last heeft dus ja.

Ik ben ook soms helemaal op, je bent nooit niet klaar. Wij staan nu op de laatste plaats,he.

3. Deb1137

Deb1137 Lid

21 apr 2009
    16
    0
    0
    st jansteen
    Hoe oud is jullie babietje?

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Mijn oudste, dochter van nu ruim 4 jaar, heeft ook Pepti gebruikt tegen darmkrampen. Dit hielp echter niets. Uiteindelijk is zij met fysiotherapie behandeld tegen overstrekken en darmkrampen. Dit loste het niet helemaal op maar wel gedeeltelijk. Het ging pas echt over nadat ze op vast voedsel overging en zitten kon eten. Het had achteraf met overstrekking in ernstige mate en reflux te maken. Het hangt er dus maar vanaf waarom de baby kramp heeft en doordat deze dat zelf nog niet kan duidelijk maken is het soms moeilijk op te lossen.

5. Deb1137

Deb1137 Lid

21 apr 2009
    16
    0
    0
    st jansteen
    Hoe is het vandaag?
    En hoe was het bij de ostheopaat?

6. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi heeft iemand van jullie ervaring met de friso allergy care?

Mijn zoontje is nu 3 maand vanaf 5 week krijfg hij al de friso intensief HA de eczeem en darmkrampen waren toen helemaal weg.
    toen de eliminatie test gedaan, na 3 weken was de eczeem weer weg en ineens vorige week kwam de eczeem en de krampen weer terug, in overlag met de HA zijn we nu overgegaan op de Friso allergy care.
    Hij vind het alleen erg vies en drinkt niet meer dan 90 cc per keer zit dus op zo'n 8 voedingen per dag omdat hij om de 2 uur honger heeft.

lees dat jullie kindjes de voeding ook niet lekker vinden?

Groetjes Martine

7. Deb1137

Deb1137 Lid

21 apr 2009
    16
    0
    0
    st jansteen
    Wij zijn momenteel aan het testen op kma. Onze zoon drinkt nu ook friso allergy care.
    De 1e 2 dagen kregen we dit met pijn en moeite binnen. Dag drie begon hij beter te drinken.
    Nu drinkt hij het gewoon op net als z'n vorige melk. Hij drinkt wel ietsje minder in totaal dan hiervoor.
    Er zijn dagen dan gaat het echt beter, maar hij blijft soms toch nog onrustig en moeilijk in slaap komen. Dus ben benieuwd straks als we gaan provoceren.
    Zijn ondertussen ook 2x naar naar de osteopaat geweest maar de 2 dagen daarna heeft hij erg last van zijn darmpjes. Gister en vandaag dus, hopelijk morgen weer wat beter.
    Als je nog vragen hebt.....
    En nique, hoe gaat het met jullie?

8. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi Deb

bedankt voor je reactie, gisteren dronk hij al iets beter maar vanmorgen weer wat minder, het spul stinkt ook kan me voorstellen dat hij het niet lekker vind.
    volgende week naar het CB hopelijk is hij goed gegroeid.

balen dat de darm krampen blijven, hopelijk kan de osteopaat er wat aan doen op langer termijn.

Heb al gehoord dat Bio resunantie therappie ook goed is voor koemelk allegrie ze schijnen er dan zelf vanaf te kunnen komen, weet alleen niet of dit al geschikt is voor baby's

groetjes Martine

Deel Deze Pagina