Pepti

Discussion in 'Flesvoeding' started by suus1983, Feb 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje Ikke... balen dat je mannetje er zo'n last van heeft gehad, maar met de pepti gaat het een stuk beter toch?! Nu weet je in ieder geval zeker waar het aan ligt en krijg je (neem ik aan) de Pepti ook vergoed van de verzekering.

Sassie, op zich wel balen van het eczeem... je staat zo machteloos he?!

Ik begin hier steeds erger te twijfelen of het wel een kma is.... Louise's eczeem is steeds minder aan het worden en net als we denken dat het bijna weg is, vlamt het ineens heel erg op! Ik wordt er niet goed van... we hebben nog anderhalf pak Pepti staan dus maken die op en de 27e moet ik weer naar het cb, ik zal dan daar even overleggen wat nu te doen.

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Manuela, had Louise ook andere klachten die nu wel verminderd/verdwenen zijn met de Pepti?

Op zich gaat het wel redelijk met zijn eczeem nu we regelmatig smeren met Cetomacrogol, maar ik denk dat ik toch ga vragen om een hormonenzalf om het nu helemaal weg te laten gaan en daarna onderhouden met Cetomacrogol.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nee ze heeft verder nooit andere klachten gehad, ja veel hikken ;) Maar ze heeft bijna nooit gespuugd en poept en plast ook altijd prima en alleen de eerste weken krampjes gehad. Verder is het een vrolijke, lieve meid. Het is dus echt puur en alleen eczeem.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nou zal even update geven.
    Na anderhalve dag kregen we ons oude mannetje weer terug. Hij was weer een stuk vrolijker en slaapt weer veel beter. Zijn ontlasting word weer beter, exceem word weer minder, als jeuk het bij hem nog enorm dus smeer met rot om het vet te houden. Het hikken is ook weer over!

Nu alleen het spugen nog, maar maandag gaan we eindelijk naar het Sophia ziekenhuis voor de second opinion. Want hij heeft nog wel degelijk last van het spugen.

5. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Even een vraagje..
    Kan een baby ook kma hebben zonder eczeem? Maar wel met pukkeltjes op de wangen? Iedereen zegt dat ze geen kma kan hebben omdat ze geen eczeem heeft en pukkeltjes heeft bijna elke baby

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

Apr 30, 2007
    7,185
    0
    0
    IJmuiden
    Volgens de arts hier is er kans op kma als je baby 2 of 3 klachten van de lijst heeft. Dus zonder eczeem kan dan ook.

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    En wat is dan 'de lijst'? Ben wel benieuwd want ik heb zo'n mijn twijfels over mijn dochtertje of ze misschien kma heeft of niet...

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

Apr 30, 2007
    7,185
    0
    0
    IJmuiden
    Oeps sorry ja das natuurlijk lekker duidelijk van mij.

Klachten kunnen zijn:
    Darmklachten
    Huidklachten
    Klachten van de luchtwegen
    Algemene klachten zoals prikkelbaarheid en onrust

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,160
    35,818
    113
    maar het hoeft niet he,

Jesper had maar liefst alle bovenstaande klachten, maar geen kma hoor.

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

Apr 30, 2007
    7,185
    0
    0
    IJmuiden
    Das waar kan ook door iets anders komen.

Maar bij 2 of 3 van bovenstaande is er een kans op kma.
    Weet het hier ook nog niet terwijl ze alle klachten heeft.
    Nog even afwachten op de provocatie.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag

Share This Page