Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het lijkt wel alsof de dagen naar de volgende eisprong langer duren dan de dagen erna tot NOD. Of ligt dat aan mij? Dit zijn echt van die dagen dat je niks kan doen dan wachten terwijl je weet dat er niks gebeurt. Vanaf je eisprong is elke dag weer spannend ofzo ook al weet je nog niet of het raak is.

2. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja maar vind mij nod nu ook lang duren, dagen kruipen heb ik idee.. ik denk echt ongesteld te worden ivm af en toe van die buikkrampen en nog steeds negatieve testen mja soms zegt dat niks

3. Boterbabbelaar

Boterbabbelaar Actief lid

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ik vind het nu vooral lang duren.. Omdat ik nu niet weet wat ik aan toe ben.

Nouja, eigenlijk vind ik sinds ik met de pil gestopt ben dat de dagen voorbij kruipen, hahaha.

4. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Boterbabbelaar dan zou het toch nu precies de innesteling kunnen zijn?

5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat is ook wel zo. Ik had soort van afgelopen woensdag besloten dat het niet raak was en dus naar de volgende ronde. Maar nu word ik dus maar niet ongesteld dus lijkt het nog zooo lang te duren tot onze volgende kans. Maar ja, woensdag is ook pas 2 dagen geleden. :roflmao::roflmao:

Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  6. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik liep met de kraamverbanden in de broek vanwege het lekkende vruchtwater door het huis om voor hem en mezelf een vluchtkoffer in te pakken, wilde ook gewoon helpen krabben (eerste nachtvorst van de winter), en in de rolstoel naar de afdeling zei ik ook doodleuk: kan me haast niet voorstellen dat we vanmiddag met ons kleine mannetje naar huis gaan! Tja, dat gebeurde uiteraard niet
    Ik was zelfs nog niet helemaal klaar met de kleren in de kast leggen, en zou die week nog met mijn schoonmoeder de stad in gaan voor de laatste dingetjes...

Echt zoooooo spannend al die naderende NOD's komende dagen! Ik hoop dat jullie allemaal een positieve test krijgen!

Er zijn inderdaad vrouwen die een "gewone" menstruatie lijken te hebben tijdens de zwangerschap en het daardoor niet door hebben zwanger te zijn, tot ze wel heel erg groeien of ineens de bevalling begint... lijkt me vreselijk, zwanger zijn zonder het te weten en dan ineens op het laatste moment alles moeten regeken...

Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  7. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja dat vind ik ook of typte ik het verkeerd...

8. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Nee hoor je typte het niet verkeerd. Dacht dat ik ook de reactie van Amelie had gepakt maar daar ging iets fout haha. Was meer een algemene reactie :)

Soof22 vindt dit leuk.
  9. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ja dat denk ik ook.. Als dat helderrood zou kunnen zijn? Het is nu meer bruinig en soms helemaal niks..

Ik weet niet zeker wanneer mn eisprong was maar vorige week dinsdag had ik duidelijk de tekenen van een naderende eisprong, dus dan zou ik nu een innesteling kunnen hebben..

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh dat lijkt me echt hel als je ineens gaat bevallen en je weet niet eens dat je zwanger bent. Ik heb die 9 maanden wel nodig om mezelf voor te bereiden hoor! :p

11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier vanmorgen even een testje gedaan voor de zekerheid maar zoals ik verwachtte.... negatief. Hoop dat ik nu wel snel ongesteld ga worden. Ik wil door naar de volgende ronde! :D

12. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Hier ook nog steeds negatief maar ook geen bloed. Wel beetje zeurende onderbuik

13. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Is het eigenlijk zo als je uiterlijk maandag je eisprong hebt gehad dat je dan exact op maandag 2wk later ook ongesteld word?

14. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Hier gisteravond getest. Ook negatief. Wel weer wat bloed, maar geen menstruatie te noemen zoals ik hem normaal heb. Wel lichte buikkrampen.

Wat doen onze lichamen toch :confused::D

15. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Nou zeg dat.....

16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Volgens mij is het bij iedereen anders. In theorie zou het zo moeten zijn.

Soof22 vindt dit leuk.
  17. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Bij mij heeft het inmiddels echt doorgezet. Maar wat nu aan te houden als dag 1? Wat zouden jullie doen?

18. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Nou wat kan je lichaam je toch voor de gek
    houden... gisteravond pijnlijke borsten. Heb ik met menstruatie niet. Wel hoofdpijn. Vanmorgen misselijk met opstaan en toen ik daarna na toilet ging 2druppels rosé..... dus zal wel doorzetten nu

19. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh nee toch!? Wat rot!
    Ja dat is een goede vraag. De dag aanhouden waarop je verwachtte ongesteld te worden volgens eerdere cyclys? Of misschien een gemiddelde nemen omdat het waarschijnlijk door je focus op ongesteld worden wat langer heeft geduurd?

20. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Zou denk ik wel de eerste dag aanhouden ma snap je twijfel idd....

Deel Deze Pagina