Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Precies Catlover. Tijdens de zwangerschap liever geen pijnstillers. Ik had enorme hoofdpijn maar mocht er niks mee.
    Maar buiten zwangerschap om heb je gelukkig meer hulpmiddelen. In erge gevallen neem ik Excedrin. Dat is het enige dat mij wel helpt. Maar uit den boze bij zwangerschap.

Jij loopt dus ongeveer gelijk met mij! Ik ook 9/10 feb NOD. Ik heb wel gevoelige borsten af en toe maar ja misschien heb ik dat normaal ook voor de menstruatie maar heb ik dat niet opgeschreven in de app of niet opgemerkt.
    Vorige zwangerschap had ik geen opvallende symptomen en was ik ook humeurig en moe en ongesteld gevoel. Geen signalen lan dus ook een goed teken zijn! Pas na de NOD deden borsten pijn.
    Weten jullie nog hoe dat bij jullie was vorige zwangerschap?

2. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh en natuurlijk kan er tussen de eisprong en NOD ook nog van alles gebeuren. Wie weet was jullie eitje wel bevrucht en bezig met innestelen maar is er wat mis gegaan. Hierdoor kan je tussen eisprong en NOD wel vreemde symptomen hebben omdat je lijf wel bezig was met innesteling?

3. Boterbabbelaar

Boterbabbelaar Actief lid

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ik bleek toen zwanger te zijn in de ronde dat ik geen klachten had, haha. Wel had ik toen heel lichte buikkrampjes, maar ik dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden.

Saartje29 vindt dit leuk.
  4. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik had voor m'n nod last van rugpijn heb ik genoteerd, maar ik was er niet zo gedetailleerd in. Zat niet op een forum of dergelijke waar ik met anderen erover zat te praten zoals nu.
    Vanmorgen was ik er echt van overtuigd dat m'n menstruatie eraan kwam, maar is niet gebeurd en dat gevoel is nu ook weg. Wel steken in m'n borsten, bloedneus, zeurende rugpijn, hoofdpijn...

Ben benieuwd hoe het met onze ronde gaat!

5. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Was vandaag je NOD? Ojee een bloedneus? Heb je dat vaker? Wist niet dat je dat er ook bij kon hebben

6. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh dat was ik vergeten. Maar tijdens mijn vorige zwangerschap had ik regelmatig een bloedneus. Catlover dat lijkt wel de goede kant op te gaan. Zeker met de andere signalen

7. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    En hoe is het nu met je? :) Ben benieuwd!

8. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Gister vreselijk drukke dag gehad (werken en daarna 's avonds herhaling van reanimatie/AED), maar ik heb er de laatste dagen in de ochtend een ovulatietest tegenaan gegooid, omdat ik twijfelde. Morgen doe ik een zwangerschapstest. Die wilde ik vanmorgen niet doen omdat ik zo weer moet werken en dan natuurlijk even wat minder erbij ben met m'n koppie, of hij nou positief of negatief is, haha!
    Heb een fotootje an vanmorgen toegevoegd erbij...
    Dit is dus een ovulatietest van vanmorgen, en volgens mij zegt hij al heeeeel veel...

Mijn nod is trouwens komende zondag, als het goed is. Want vorige maand was die ook ineens 2 dagen te vroeg...

Bijgevoegde bestanden:

9. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ooh wat spannend! Reageren ovulatietesten ook op een zwangerschap? Ik ben daar niet zo in thuis, sorry. Maar dacht weleens wat gelezen te hebben daarover.

10. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Hier is de menstruatie zo goed als over. Wat een heftig bloedverlies heb ik gehad zeg.. Maar bijna geen buikpijn, wat voor mij dan weer vrij bijzonder is haha.

Op naar de eisprong dan maar! :) Komende tijd heel veel leuke dingen gepland dus hoop dat de tijd vliegt.

11. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ooh spannend!! Ja ik heb ook ergens gelezen dat het erop kan reageren. Wel maf eigenlijk.

Hier ook zo goed als er weer vanaf en heb niet super veel gehad! Ik hoop hier dat de eisprong weer rond dag 12 is. Dan zit ik mooi voor de nachtdiensten. En ook hier leuke dingen gepland!

12. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh wat bijzonder Catlover. Wat was de reden dat je een ovulatietest hebt gedaan? Twijfelde je of de symptomen wellicht toch late ovulatie waren? Dus dit kan duiden op een zwangerschap?

13. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Nieuwsgierig haha ik doe deze cyclus elke dag een test omdat ik gewoon nieuwsgierig was.

Scheikundig gezien verschillen het hormoon van de ovulatie (LH) en van zwangerschap (hCG) heel weinig. Daardoor kan een ovulatietest ook positief uitslaan bij zwangerschap.

Morgenochtend dus maar een zwangerschapstestner tegenaan gooien.
    Ik heb al bijna sinds de ovulatie vage klachten, gekke krampjes, steken in m'n borsten, rommelige darmen...

Boterbabbelaar en Soof22 vinden dit leuk.
  14. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Ik duim met je mee catlover. Spannend morgen !

15. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Saartje, jij kunt toch ook bijna testen?

16. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ja volgens mij ook! Spannend!

17. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Klopt. Vandaag NOD. Gisterochtend wat rood gehad. Alles voelt als ongesteldheid ondanks wat vreemde signalen.
    Mocht er na het weekend niks komen dan ga ik testen.

18. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Wat knap als je dat kan volhouden! Ik ga mezelf deze cyclus ook wel beter inhouden (hoop ik, maar ik ga het echt proberen..) Volgens mij word ik van dat vroege testen alleen maar onzeker.

19. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Boterbabbelaar het is niet zo dat ik er niet 24/7 mee bezig ben hoor. Ik zou het graag wat loslaten maar dat is moeilijk. Zoals jullie ook ervaren.
    Maar ik ben mij er zeer van bewust dat te vroeg testen ook extra tot een teleurstelling kan leiden. Geduldig ben ik niet maar menstruatie kan nog komen. En het HCG hormoon moet nog opbouwen indien het wel raak is. Dusssss nog een paar dagen wachten want het kan nog beide kanten op.

Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  20. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Klopt hoor! Je hebt helemaal gelijk. Maar ik ben er zo slecht in, kwam ik afgelopen ronde achter haha. Maar bij mijn vorige zwangerschap ook pas getest met NOD, dus ik kan het wel, hahaha.

Deel Deze Pagina