Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kan ik me wel voorstellen. Al een menstruatie in zicht of nog helemaal niets?

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh no!! Zou inderdaad nog innesteling kunnen zijn maar klinkt wel als wat je beschreef over vorige maand. :$
    Misschien nog even wachten met die Early inderdaad. Zou wel zonde zijn. Maar ja, dat zeg ik, terwijl ik vorige een deze maand ook veel te vroeg getest heb met die Earlys. :rolleyes:

3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik dacht dat, dat berichtje aan mij gericht was. Sorry! Zie nu dat het voor @Soof22 bedoeld was. :oops:

Saartje29 en Boterbabbelaar vinden dit leuk.
  4. Boterbabbelaar

Boterbabbelaar Actief lid

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Haha geeft niks hoor!

5. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ja nu ik wat licht bloedverlies had ga ik zeker wachten. Nou, ik baal wel eventjes, en dat terwijl ik er deze maand niet heel erg mee bezig was. Maar de afgelopen dagen toch wat hoop gekregen.

6. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Nee nog niks inzicht.... continu hongergevoel en oprispingen. Maar zou er niet van te kijken als die ovu test ergens klopt en gister die krampen en lage rugpijn daarvan was. Ma dacht echt ongesteld te worden

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Je houdt het wel spannend zeg!! Ben echt benieuwd.

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja snap ik wel. Ook al heb je jezelf nog zo toegesproken je denk altijd 'maar er is wel een kansje dat het toch zo is'. Ben benieuwd

9. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Soof en Boterbabbelaar wat spannend! Komende donderdag en zondag NOD dus? Soof morgen NOD of volgende week donderdag?

Beetje bloedverlies zou zeker innestelingsbloeding kunnen zijn. Kwam bij mij bij beide zwangerschappen ook op de NOD ongeveer. Maar inderdaad als je je kan inhouden zou ik zo lang mogelijk wachten met testen.

10. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Morgen NOD uitgaande van vorige cyclus maar ik geloof er niet meer in.... mis toch dinsdag eisprong en dan afgelopen zondag 1x geklust.... ik wacht het maar even af denk ik. Vind verschrikkelijk dit dat ik niet weet hoe of wat. Aan de ene kant blij met ovutest van zondag (die niet echt echt positief was maar wel ergens waar ik denk dat ie ging springen als ik de test moet geloven) ma die andere bekende klachten afgelopen weken geeeeen idee

11. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Klopt, zondag is mijn NOD, als ik uitga van mijn vorige cyclus. Het bloedverlies was echt maar heeeeeel minimaal en er is nu al niks meer van te merken. Toch denk ik niet dat het nog kan, al houdt een heel klein stukje in mij wel die hoop, haha. We gaan van het weekend een weekendje samen weg en wat zou het alsnog een leuke verrassing zijn.. Maar ik ga er vanuit dat we naar de volgende ronde gaan, wat jammer maar okee is. :)

12. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Inderdaad het beste wat jullie kunnen doen is deze dagen afleiding zoeken om de tijd te laten verstrijken.
    Weekend weg is een goed idee!

Soof ik begrijp je frustratie. Nu kan menstruatie ook nog gewoon een paar weken duren indien je net je ovulatie zou hebben gehad. Jouw geduld wordt op de proef gesteld.

Soof22 vindt dit leuk.
  13. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zou wel een heeeel leuk cadeautje zijn zeg! Maar snap wel dat je voorzichtig bent. Veel afleiding doet goed inderdaad.

Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik kan me echt voorstellen dat het mega irritant is. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Ik hoop nog steeds heel erg dat je lijf een spelletje speelt en je toch nog positief test. Ben benieuwd wat morgen je gaat brengen.

15. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Je onderschrift! Viel me gelijk op. Wat bijzonder he :)

16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik wilde wachten tot dit weekend maar ik dacht echt F* it! ik ben gewoon zwanger en ik ga er van genieten. Misschien gaat het nog fout maar daar ga ik niet vanuit dus ik ga er lekker vol voor. Vorige zwangerschap heb ik me heel veel ingehouden waardoor ik echt het gevoel heb dat ik niet die 'eerste zwangerschaps'-ervaring heb gehad dus ga nu gewoon lekker uitbundig zwanger zijn. :D

Soof22, Boterbabbelaar en Saartje29 vinden dit leuk.
  17. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja morgenvroeg nog ma testje aan wagen, zondag voor laatst. En anders over 1,5wk nieuwe poging qua testen als de duiveltjes niet komen. Had bij mijn dochter op misselijkheid na nergens last van en nu ook niet meer maar wel al die krampen steken etc gehad en die ken ik niet omdat ik bij haar gelijk zwanger was.

18. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Oooh spannend weer dames!

19. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Net even nog een action test gedaan maar negatief. Ik ga morgen ook geen andere test meer doen. Of ik word ergens keer ongesteld. Nu totaal geen klachten dus ik hoop nu dat dinsdag mijn eisprong is geweest (ma jee dat was stuk heftiger dan maand ervoor en totaal anders) en dat die zondag alleen voldoende is geweest. En dat ik over 1,5wk kan testen... toch gek dat ik dag 11 wel die klachten heb gehad die vorige keer bij eisprong waren.

20. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Balen zeg! Hoop maar voor je dat dat het is dan.

Deel Deze Pagina