Ja troep hahah... evt ovulatie test doen? Ik had ze toevallig nog liggen en dan is de keuze snel gemaakt
Hier hoop ik geluk te hebben gehad en niet te laat te zijn geweest. Net nog ovulatietest gedaan (was de laatste) en die was negatief. Dus dan is ie al geweest want gister rond deze tijd knal positief. Vaak heb je meer kans 1/2dagen ervoor toch ipv op de dag zelf. Mja toen had ik nachtdienst... gister uiteraard wel gezellig gemaakt.
Ja je weet nooit wat die nog doet he. Zal toch wel? Lees hier overal dat je bij een positieve ovulatietest je ei de dag erna of 2 dagen erna hebt. Dan zou je precies goed zitten toch?
Maar stomme vraag misschien ma ik ben niet super bekend met die testen. Nu net was die negatief. Betekend dan toch dat ie al geweest is maar dan in de afgelopen 24u. Of kan die nog steeds vanavond zijn ma dan toch negatief testen om je piek al dalende is? Vanavond toch maar even gezellig maken al zal dat niks meer uitmaken...
Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten helaas. Misschien even een nieuw topic openen om de ervaringsdeskundigen in te schakelen?
Ja daar heb ik aan gedacht maar ik zie het niet zo zitten om erom te gaan (wil geen bekende tegenkomen haha) en heb er geen in huis.
Nee en dat kan altijd nog ook. Hier was het dat ik ze had liggen van onze dochter nog en niet over de datum. anders hadden we het ook wel gezellig gemaakt omdat ik het voor het eerst aanvoelde nu. Ben benieuwd wat het bij jou gaat doen
Tjah lastig. Vorige week had ik natuurlijk allerlei kwaaltjes die ik ook had bij mijn dochtertje maar dit weekend nog vruchtbaar slijm gehad en sinds gisteren ineens zere borsten. Dus ik denk misschien toch nog wat langer geduld hebben. Maar ik ga vast wel voor NOD testen. Bij mijn dochtertje testte ik 3 dagen ervoor duidelijk positief. Dus afhankelijk van de eventuele innesteling ga ik waarschijnlijk tegen die tijd wel weer testen.
Maar is het dan niet gek dat hij nu vanmiddag negatief was. Stel 48u dan zou die nog positief moeten zijn toch? En misschien had ik zaterdag al wel positieve test gehad als ik hem toen had gedaan of werkt dat niet zo
Ik begrijp ook allemaal niet zo goed hoe dat werkt. Vraag het me ook steeds af. Hoe heb je dat bij je dochtertje gedaan dan? Toen heb je ze ook gebruikt toch?
Hij is best wel snel na de eisprong weer negatief geloof ik. Dus ja, volgens mij werkt het wel zo. Ik had vorige ronde ook getest vlak na de eisprong en toen was hij echt nog maar heel vaag, dat 2e lijntje.