Dat klinkt hoopvol. Ik let ook overal op hoor haha. Maar ik heb ook veel momenten dat ik ergens anders mee bezig ben en de kwaaltjes me overvallen dus dan denk ik dat ik het me dan toch niet alleen maar kan inbeelden. Je zou natuurlijk altijd een testje kunnen wagen?? Ben verder niet nieuwsgierig hoor.
Gedaan! Hahaha. Maar negatief. Ook niet zo gek, als het klopt dat ongeveer afgelopen dinsdag/woensdag mijn ei was.
Maar ik dacht misschien was mn ei toch eerder. Wacht in elk geval tot komend weekend, misschien nog ietsje langer. Bij jou super spannend joh!
Hahaha! Hoe we onszelf gek kunnen maken he. Ik denk nu ook steeds 'zal ik vanavond nog een keer testen?' maar dat is echt te gek. Ik ga me proberen in te houden. Slokt me helemaal op anders. Bij mijn dochtertje testte ik 3 dagen voor NOD duidelijk positief. Dus nog even geduld hebben ben ik bang.
Ik voel wel wat onrust in de omgeving waar het springen moet, dus denk het wel. Had een mooie positieve ovulatietest gisteren namiddag. Vrijdag liep hij al flink op, vanmorgen ook nog positief, dus nu kan hij best komen. Afgelopen dagen in elk geval aan het klussen geweest, dus ben benieuwd! M'n NOD is 11 februari als het goed is, en heb op i Telenet zo'n n setje met ovulatietesten en gevoelige zwangerschapstesten gekocht vorige week, die ook vanaf 6 dagen eerder al kunnen
Dat weet ik niet zo goed. In elk geval heb ik 30 december mn laatste pil ingenomen. Maar wanneer mijn ei was? Ik had wel dinsdag echt rekbaar slijm, dus denk afgelopen week mn ei geweest (weekje later dan 'normaal')
Oh ja oke, dan zou je in theorie daar 2 weken bij op moeten tellen. Dan is het inderdaad niet zo gek om tot het weekend te wachten.
Oeh dan lopen we gelijk. Ik 4 of 5 feb. NOD waarschijnlijk maar vermoed nog steeds een vroege eisprong vandaar dat ik al een testje gewaagd heb.
Ik weet zeker dat ik gisteren een eisprong heb gevoeld, en nou voelde ik vandaag weer iets dergelijks. Zo gek...
Hier al 3 dagen misselijk. Niet zo misselijk dat ik niet kan eten, wel een constant misselijk gevoel op de achtergrond, en nu ik net gegeten heb wat erger. Toch maar getest vandaag al wist ik dat t heel onwaarschijnlijk was en hij was dus ook negatief. Dusja, zwanger of een buikgriepje? Zo snel misselijk kan toch eigenlijk niet? Als ik echt mn eisprong vorige week heb gehad. En anders had mn test al wel positief moeten zijn lijkt mij.
Lastig he.... ik ook raar buikpijn gevoel, soms denk ik he ga ongesteld worden en andere keer weer niet. Darmen rommelen naar mij idee wat en weet het niet zo goed wat ik voel Heel misschien vanavond of morgenvroeg testen?? 9a10 dpo vandaag... denk dat we deze ronde naast de pot hebben gepiest.....
Waarom denk je dat? Wie weet is dat gekke buikpijn gevoel wel van een zwangerschap.. Had ik met de zwangerschap van mn zoontje ook. Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou gaan worden, zo voelde het. Maar het resultaat zit op dit moment op de peuterspeelzaal, hahaha.
Hahahaha ja.... ja we hebben het op de knaltest maar 1x gezellig kunnen hebben want rest had ik nachtdiensten.... en dan ben ik zo twijfel miep. En ik kan mij dus niet meer herrinneren hoe het bij mij dochtertje was... misselijk was ik wel maar dat kwam pas toen ik het al wist. Vanmiddag na het werk even test halen en dan vanavond of morgen even doen en dan zal het nog wel negatief zijn met 9/10 dpo. Buik is nu ook zo opgeblazen...