Bekkenpijn en zwanger van no 2

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door evian1804, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Sinds 3 maanden veel last van mn bekken dat met de dag erger wordt. :( Ik loop hiervoor nu ook bij de bekkenfysio. Wat een ramp is dit zeg. En wat kan dit een zwangerschap flink verpesten. Ik hoop dan ook dat nr 2 eerder komt. Kan niet meer dan 20 meter lopen, moet dan echt zitten. Ik ben vorig jaar, met 40 weken, bevallen van mijn dochter en dat was op zich goed te doen. Had alleen buikweeën zeg maar. Nu ben ik bang dat ik door deze bekkenpijn bij de bevalling meer last ga krijgen van bijvoorbeeld mn rug, benen en weet ik wat nog meer. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?

2. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ik heb bij mijn zoontje ook last gehad met mn bekken, gelukkig tijdig bij de fysio aangeklopt dit heeft bij mij echt erger voorkomen. Ik heb bij de bevalling buik, rug en been weeen gehad, wist niet eens dat beenweeen bestonden. Ik zou niet weten of dat te maken heeft gehad met de staat van mijn bekken zeg maar. Wel heb ik onlangs een zwangerschap gehad met foute afloop bij 10 weken, hierbij begon ik al last weer te krijgen van mijn bekken.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier heeft acupunctuur erg geholpen tegen de pijn. Sterkte.

Deel Deze Pagina