Hallo, Heb net pannekoeken gebakken en van te voren had ik best een lekkere trek. Ik trok de koelkast open en dacht dat mijn man vanochtend met de boodschappen ontbijtspek had meegenmomen voor op de pannenkoeken. En ik had al trek in een plakje . Ik had het plakje opgegeten, toen zag ik dat er op de verpakking bakbacon stond. Is dit schadelijk voor de baby? Omdat het niet gebakken is? Ik hoop dat iemand mij daraop antwoord op kan geven., maak me best zorgen nu.....
Stop met je zorgen maken! Al ZOU het iets zijn dat misschien minder goed voor je is op dit moment....een keertje iets eten wat niet zou 'mogen' kan echt geen kwaad. Echt niet.
ja ik weet het, geniet ook echt van mijn zwangerschap, maar ik baal ervan als ik iets heb gegeten wat ik eigenlijk niet mag, die beruchte parasiet kan er toch in zitten?
Bijna overal zou iets in ziten wat niet goed voor je zou zijn. Kijk, het is waar dat er een aantal dingen zijn die je het beste kan vermijden tijdens de zwangerschap. Maar er zijn ook ontzettend veel dingen die heus niet zo veel kwaad doen als sommige mensen je laten geloven. Ik durf je niet te zeggen hoe dat met bakbacon zit, maar zou het verschil uitmaken? Gebeurd is gebeurd, toch? Misschien dat iemand hier een antwoord voor je heeft over de bakbacon, zodat je dat in het vervolg weet....maar probeer het voor nu maar uit je hoofd te zetten, want het heeft helemaal geen zin om je er nu nog druk over te maken. Ga lekker genieten van je avond, ok?
Ach, kijk: Vroeger aten de vrouwen àlles, toen wisten ze niet of er iets niet goed was voor de baby of niet. Denk echt niet dat het voor één keertje kwaad kan hoor. Jezelf zorgen maken is niet zo goed voor je kleintje meis
dat is ook wel weer zo, je wilt alleen graag het beste voor je kleintje he. Maar ja heb besloten me geen zorgen meer om te maken, ik heb voorheen nog nooit iets verkeerd gegeten, weet nog steeds niet of het kwaad zou kunnen, maar ach ik deed het niet expres. Heb jij ook weleens iets gegeten waar je achteraf een slecht gevoel over had?
Ik geloof dat de meeste bakbacon's gerookt zijn anders zijn ze ook niet zo lang houdbaar in die verpakkingen he so don't worry, en als je wilt weten wie wat allemaal verkeerd heeft gedaan is er een heel leuk topic zal het ff zoeken voor je
Hebbes Tis inmiddels ee beetje uit de hand gelopen ghahaha we zitten op 46 pagina's maar het is echt hardstikke leuk http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= En over dat bakbacon, ik heb mijn moeder net gevraagd, als het zo'n vleeswaren product is in plakjes is het gerookt, dus veilig om te eten
ik heb laats ook een klein beetje filet americain gegeten op de boterham. zoals de meedte al zeggen vroeger wisten ze ook niet wat wel en niet mocht. groetjes