Hallo iedereen, Ik vind de topics met alle verschillende babykamers, mooie buikjes enzo echt super leuk om te volgen. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie geboortjekaartjes... Ik ben me net aan het orienteren en er is zoveel leuks! Graag laat ik me inspireren door jullie....
Ben benieuwd! Ben zelf ook aan het kijken... er is zoveel! Ben ook begonnen met het zelf ontwerpen. Best lastig nog! Heb er nu eentje met twee grote uiltjes en een kleintje er tussen in. De uiltjes zijn gemaakt van retropapier. Het lijkt mij ook leuk om er een met de baby er op te hebben. Maar wat nou als de baby geboren wordt en aan allerlei toeters en bellen moet liggen... niet echt heel fijn voor een geboortekaartje... Best lastig!
Ik had het pas geregelt toen ik bevallen was, had ze de volgende dag in huis. Je kan ook leuk bij de verloskundige vaak in de wachtkamer spieken naar kaartjes, achterop staat vaak waar ze vandaan komen.
Chaii, ik ben bij de gyn in het zk en daar liggen helaas geen kaartjes. We hebben een pretecho laten maken en daar lag een hele bak vol. Tijd te weinig om alles door te nemen. Vogeltje, super leuk een eigen ontwerp! Ik ben niet zo crea. Maar ee vriendinnetje wel. Is altijd heel bijzonder om een unieke kaart te hebben. succes met ontwerpen en maak ff een foto als ie klaar is
Ahh, dat is jammer.. Mijn vk loopt altijd uit en het hangt er vol, dan ga ik altijd even kaartjes spieken. Ik had ook een eigen ontwerp kaartje, hoef je niet creatief voor te zijn. Je kan kiezen uit bepaalde opties en meteen zien wat je doet op bepaalde sites. Dan klik je gewoon tot je het een leuk kaartje vind.
Deze website doet t niet? Over 2 weken ga ik naar de vk, ik zal extra vroeg gaan om de kaartjes te bekijken
de onze komt (gaat komen) van www.postxl.nl nu alvast klaar gezet, proefdrukje van thuis gehad en straks even data aanpassen en dan klaar. bij kaartje2go.nl hebben ze ook heel veel keuze!! voordeel daar vind ik dat ze de kaartjes ook nog op de bus doen, dus geen enveloppen schrijven!!
Ik heb de kaartjes net klaar, zelf gemaakt in Photoshop. Met een vintage / retro thema ! Ik heb bij 7 verschillende aanbieders proefdrukken besteld hahaha. Heb nu de eerste van Kaartjes2Go binnen, ziet er goed uit . Alleen wil ik eigenlijk zelf de enveloppen schrijven, en moet even kijken hoe we dat gaan doen, omdat we niet weten wat het geslacht wordt.
Wij hebben in plaats van een kaartje een super leuk(kaartje ) van Houtenlabel.nl lasergraveren en snijden van letters, labels, naamborden enz. in hout. - daar heb je houten geboorte kaartje is echt weer eens wat anders ben er zo blij mee en het is zo uniek !!! Wij hebben gekozen voor het hartje met een wit blauw lintje
Wij hebben dit geboortekaartje uitgekozen. Dit is een proefdruk... Deze is mat, maar wij willen glanzend. We vinden het zo moeilijk om een geboortekaartje te vinden. Maar deze is prima. Eerlijk gezegd maakt het ons ook niet echt veel uit. Het gaat tenslotte niet om het kaartje. Dit kaartje komt trouwens van greetz.nl. De adressen heb ik al op het werk afgedrukt met de Dymo labelwrighter. Lekker makkelijk Misschien is het ook leuk als members de kaartjes laten zien van hun al geboren kindjes??
@mahonnepon: lastig heh! Jullie hebben wel een leuke uitgekozen! @rinnie: Ben heel benieuwd naar jou geboortekaartje! Heb alvast twee probeersels....
Bij onze eerste hebben we bij Originele kaarten van B.U.S. Kaartje dat donker blauw gestreepte broekje besteld. Deze keer word het van ik geloof *** SuperGeboorteKaartjes *** oid de luier met naam en lint in zacht roze..
Wij zijn gewoon vreselijk standaard naar de drukker geweest en hebben daar kaartjes uitgezocht. De eerste 2 keer met een grappige tekening, nu hebben we een hollands-iets. Meer eigenlijk omdat we niet iets konden vinden in de trend van de eerste 2 kaartjes die we leuk vonden, dus zijn we voor iets compleet anders gegaan.
Goed om jullie kaarten en adressen te zien. Mijn probleem is dat ik veel kartjes een beetje infantiel vind. Al die gillemde kleuren en beestjes - dat moet toch stijlvoller kunnen? Ik ben nog niks tegengekomen wat ik mooi vind.
Ik ga de voorkant zelf tekenen, heb al een goed ontwerp klaar liggen, en die ga ik dan samen met een drukker op een mooi kaartje zetten... Heb zelf meer moeite met bedenken van een leuk tekstje...
Ik wilde onze geboortekaartje ook zelf gaan maken maar krijg mijn ideeën niet op papier Maar de oplossing was in zicht, bedacht namelijk dat ik een vriendin heb die als grafiek designer werkt dus heb ik haar gevraagd of zij niet misschien zin heeft om creabea voor mij aan de slag te gaan Ze vond het helemaal geweldig en heeft mijn "must haves" opgeschreven en gaat daarmee aan de slag. De kaart krijgt een "me2you" style met of grijze of beige kleuren dus heel neutraal met een leuke tekst die ik van duits naar nederlands heb vertaalt