Hier mijn horloge een keer mee gewassen, maar wonderbaarlijk genoeg deed hij het daarna nog en nu jaren later nog steeds. Verder hier ook de standaard dingen zoals: - geld - potlood - papieren zakdoekjes en billendoekjes - haarspeldjes - andere muntjes, van winkelwagentje enz
*zucht* - vandaag was het hier ook weer raak... manlief was zijn kastje (hij heeft geen autosleutel) van zijn auto kwijt... waar is je broek vroeg hij nog? - ai... in de wasmachine, gewassen... want gisteren ging ik naar zijn auto om wat te halen- zodat hij niet weer hoefde te lopen- en toen heeft hij 'm gauw in m'n kontzak gestopt (anders had ik zonder kastje bij de auto gestaan) - maarja... daar stop ik normaal gesproken nóóit wat. Dus m'n zij-zakken wel gecheckt voor ik m'n broek in de wasmachine stopte... maar die kontzakken dus niet.... gelukkig werkte het kastje nog!
Niets, want ik check ALTIJD alle zakken voor dat de was de machine in gaat. Ik vind het zonde van mijn geld om de machine te laten vernaggelen door stenen of anders rotzooi. Ikzelf leeg mijn zakken voor dat ik het bij de vuile was leg. Manlief en kinderen niet. Mocht ik niet consequent alles checken dan zou ik de volgende items dagelijks in de was hebben: - papieren zakdoeken - geld - sleutels - snoeppapier - lege medicijnbaxterzakjes (werk ) - plectrums - bonnetjes/boodschappenbriefjes - kleine tekeningen - stokjes en stenen - klein speelgoed. Maar goed, al dat spul haal ik preventief uit de zakken. Weinig werk en het gebeurt automatisch voordat ik de wasmachine vul. Net zoals alle ritsen en knopen dicht doen. Kost weinig moeite en geeft je uiteindelijk veel genot. Continue gaatjes in shirts van open ritsen en witte zooi van papieren zakdoekjes aan je zwarte broek, shirt of trui levert anders alleen maar irritaties op
Mijn net nieuwe iPod gespaard. Mijn vader controleerde nooit de zakken dat was eigen verantwoordelijkheid, dat ik ook niks durfde te zeggen toen ik hem onder mijn broek, op de grond, bij het wasrek zag liggen. Van hun wel later een nieuwe gekregen dus denk dat ze het wisten
De sleutels van mijn man glimmen zelfs. Die was ik elke week wel een keer mee. En nog controleer ik zijn broekzakken niet, hoezo hardleers...
niet een item wel afgelopen week eerst een handoeken was op 90 graden gedaan en daarna met een fijne was (jurkjes en blousejes van dochter) vergeten de knop terug te draaien naar 30 graden. Heb nog niets van die was bij dochter gepast maar ben bang dat de schade groot is.
Die dingen waren niet stuk te krijgen! wat dat betreft is de technologie flink vooruit gegaan maar de kwaliteit nog harder achteruit.
Vanochtend een bierdop uit de machine gevist, van een merk die we nooit drinken, dus die zal wel door een van de jongens op straat gevonden zijn. Het ergste was ooit een heel lange naald (een botte, zoals ze op school gebruiken bij mijn kinderen) die in de filter zat >.<
Off topic: toevallig pas een filmpje gezien van een nokia 3310 die ze onder veel te veel stroom zetten. Vonken, rook, bliksemschichtjes eruit. Even af laten koelen.... En ja hoor, hij ging gewoon weer aan Dat was pas kwaliteit
Vooral veel labello's ik vergeet ze regelmatig uit mijn broekzak te halen. Verder komen we wel eens zakdoeken tegen. Off topic mijn moeder heeft in de vaatwasser van haar toenmalige werk eens afwasmiddel gedaan omdat de tabletten op waren. . Ze was geen vaatwasser gewend en wist dus niet dat dat niet kon. Jammer dat ik er niet bij was lijkt me een hilarisch gezicht.