Oprah Winfrey zoooo zielig!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door liebrando, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    Pff dacht even lekker na oprah winfrey te kijken vanmiddag. Nou ik had me toch een brok in de keel ongeloofelijk. Een vader en moeder waren gewoon in een sec 3 kinderen kwijt :$ Moeders is met haar moeder en haar 3 kinderen een dagje shoppen geweest. Staan ze in de file, knalt er niet een vrachtwagen van 118.000 kilo achterop. De auto inelkaar gevouwen moeder en oma komen er goed vanaf, maar de 3 kinderen achterin overleden. 1e ter plekke overleden, 2e in een ander ziekenhuis binnen paar minuten, en hun zoontje is in de armen van zijn vader overleden. Oh my god wat kan een mens dan nog verdragen. 3 prachtige kinderen, die je in 1 klap kwijt bent!! Je alles, je lust, je leven, je vlees en bloed weg......Ik had de tranen op me wangen lopen toen ze het verhaal vertelden. Ik moet er niet aan denken om mijn 3 kinderen zo te moeten verliezen. En dan ineens ook nog eens zoooooooooo mooi wonder. Ze wouden eigenlijk geen kinderen meer, maar ze is toch zwanger geraakt van jawel een DRIELING!! Ze is 2 meisjes en 1 jongen verloren. En heeft 2 meisjes en 1 jongen weer mogen krijgen in 1x. En wat lijken die op hun overleden zusjes en broertjes......Zij hebben als 2e naam de namen van hun overleden broertje en zusjes.....Echt een tranentrekkende aflevering was dat vanmiddag!!

    (sorry beetje lang verhaal maar ik moest het even kwijt was er zo van onder de indruk)
     
  2. WillyD

    WillyD Actief lid

    29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    weet iemand ook of je afleveringen terug kan kijken?
     
  3. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oh jeetje, je vertelt het ook tranentrekkend, wat vreselijk, verschrikkelijk!

    en dan dat wonder (die drie wonderen), ongelooflijk, wat zullen die mensen daar nu een kracht uit putten.
     
  4. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb het niet gezien maar nu lopen de tranen al over mijn wangen
     
  5. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja dit was vrijdag avond op tv.. na atwt..
    zo zielig ja.. maar wel mooi dat ze er een 3-ling voor terug hebben gekregen..
    ik heb ookzitten snikken hoor wn vooral toen haar moeder bang was om naar hun huis te gaan ,bang dat ze zelfmoord hadden gepleegd..
     
  6. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    Ja volgens mij komt het savonds op veronica ofzo, ik zal eens even kijken voor je!
     
  7. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    WOW!! Dat is heftig en een wonder in een!
    Ik denk niet dat ik er naar had kunnen kijken!
     
  8. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    Ik vond het echt enorm erg voor die mensen. Ze hebben 3 van die prachtige kinderen die ze nu niet meer bij hun mogen hebben. En dan op zo'n wrede manier. Je hele gezin in 1x stuk! Het ergste wat je als ouder zijnde kan gebeuren!!

    Nu een prachtige 3ling van 2,5 jaar waar ze natuurlijk enorm gelukkig mee zijn, en ze vertellen ook vol trots aan hun 3ling dat ze nog 2 zusjes en 1 broertje hebben in de hemel. Maar het verdriet en pijn zal er altijd blijven!
     
  9. tulip

    tulip Niet meer actief

    met die drieling ook, ik geloof niet in god ofzo, maar dit bevestigd voor mij toch wel dat er iets meer is tussen hemel en aarde.
     
  10. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Alsof ze een 2e kans krijgen. Dit is toch heel bijzonder. Het maakt het verdriet om de andere kindjes niet minder, maar ik vind dit wel heel speciaal.
     
  11. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    het is zeker heel speciaal. Ten eerste wouden ze eigenlijk geen kinderen meer hun verdriet was zo groot! Ten tweede ze hebben precies hetzelfde geslacht weer terug gekregen en ook nog eens alle 3. Het verdriet word er idd niet minder om want je kinderen zijn nooit vervangbaar, maar zij zeggen zelf ook wij zien onze 3 overleden kinderen zeker terug in onze 3ling! Heel mooi!!
     
  12. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    o ik heb het ook gezien. Hoeveel verdriet kun je als ouders meemaken.... onbeschrijfelijk....

    ik had echt kippevel toen ik hoorde dat ze EXACT 1 JAAR na het overlijden van de 3 kinderen, de drieling kregen. Dus niet alleen hetzelfde geslacht en dezelfde doopnamen, maar ook nog eens dezelfde geboortedag!
     
  13. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    Ja inderdaad ook nog eens precies 1 jaar na het vreselijke ongeluk!
     
  14. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Oja, dat was het. De kinderen hadden dus niet allemaal dezelfde geboortedag, maar de drieling was precies 1 jaar na het overlijden van hun broer en zussen geboren. Ongelofelijk he?
     
  15. Within

    Within Niet meer actief

    Word het vanavond nog herhaalt??
     
  16. Niike

    Niike Actief lid

    31 aug 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond om 23:05 rtl 8
     
  17. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb ook gekeken, echt een tranentrekker.
    Wat moet je dan eigenlijk dankbaar zijn met wat je hebt in leven.
     
  18. Within

    Within Niet meer actief

    Helaas is het niet dezelfde aflevering..
     
  19. vonnie73

    vonnie73 Fanatiek lid

    22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Het was echt een verschrikkelijke aflevering, ik heb zo zitten janken. Ik was helemaal onder de indruk. Ik kijk ook nooit naar Ophra en nu wel.....pfff heel heftig.
     
  20. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ze wilden wel weer kinderen, want de drieling is er gekomen door IVF. ze zagen voor de terugplaatsing dat de embryo's 2 meisjes en 1 jongen zouden zijn. Dat zagen ze als een teken en daarom besloten ze ze alledrie terug te plaatsen
     

Deel Deze Pagina