Hoi allemaal, Een jaar of 2 terug zag ik in het museum de Museumfabriek in Enschede een fotoboek dat ging over knuffels (als in teddyberen enzo). Mijn zoon is dol op knuffels en spaart ze al sinds hij klein is, ik heb nog steeds spijt dat ik dit boek destijds niet heb gekocht. Nu zou ik het alsnog graag kopen maar online kan ik het nergens vinden. Helaas weet ik ook niet de specifieke titel. Weet iemand hier misschien over welk boek ik het heb en of/waar ik het kan kopen?
https://www.1twente.nl/artikel/1987446/een-bijzondere-knuffel-en-een-knuffeldie-het-verhaal-van-de-vuurwerkramp-vertelt Zou het dit kunnen zijn? Niet zo vrolijk. Maar het enigste wat ik gevonden kreeg. Het is uitgereikt in dat museum en de knuffels staan daar ook.
Kan je er iets meer over vertellen? Ging het over oude of juist nieuwe knuffels? Zat er een verhaal achter/bij (zoals knuffels door de jaren heen of de geschiedenis van een specifieke knuffel bijvoorbeeld). Of kan je wellicht nog een foto herinneren? Ik moest gelijk denken aan het boek Muched Loved van Mark Nixon. Dat is een vrij bekend fotoboek over oude, geliefde (en vaak kapot geknuffelde) knuffels.
Waarom mail of bel je ze niet even bij de museumfabriek, ik weet zeker dat ze je met alle liefde verder willen helpen.