Ik zie m ook, heb alleen zelf de ervaring met deze test dat ik niet zwanger was terwijl er zo'n streepje stond
Ik ga er gewoon vanuit dat hij negatief is als ik sommige ervaringen lees dan kan het altijd meevallen.. Ik heb nog een 2v5 liggen en die ga ik woensdag doen. Daar hebben de meeste betere ervaring mee toch?
dat bedoel ik met dat de ovulatietest afleidt want op de foto alleen zie ik hem duidelijker namelijk spannend meis
Ik zie hem ook hoor haha dat je tot woensdag kan wachten hihi 🙈😋 spannend hoor!! 😄
Ik zie wel iets. Heb alleen ook zéér slechte ervaringen met zk zwangerschapstesten (ovulatietesten daarentegen niet). Gaven vaak héle duidelijke indrogers. Hoop voor jou dat het raak mag zijn! Blijft spannend!
Ik kreeg de zwangerschapstesten bij de ovulatietesten.. Andere keren de kv 2v5 gebruikt. Woensdag zou 10dpo zijn dus dan moet hij duidelijker zijn. Die tuurstreepjes vind ik maar niks hoor :-D
Ik zie ook wat hoor maar wil je helaas niet ontmoedigen deze geven vaak van die indroogstreepjes na ong 15 min helaas ! Heb het zelf al een aantal x meegemaakt met deze testen en andere meiden ook ! Ik duim voor je mee voor een mooie duidelijke oplopende test ! X x
Bekijk bijlage 462388 Ik had gisteren ook zo'n test, 4 dpo. Kan dus never nooit positief zijn maar wilde uittesten wat er gebeurde. Streepje is lastig op de foto te krijgen maar in het echt hoef ik niet eens te turen. Stond er binnen 10 minuten. Ik hoop dat jou streepje echt is maar op 6 dpo zou dat eigenlijk nog niet moeten kunnen...
Ik zie ook wat op de zw test maar ik zou deze niet geloven! Ik heb het namelijk 2x gehad terwijl ik niet zwanger was
Ik hoop het voor je! Maar hier ook slechte ervaringen. Zelfs met kv 2v5. Oplopende testen maar 0.0 hcg. Ik duim voor je hoor!
7dpo vandaag.. Ik ging voor een ovulatietest en per ongeluk verkeerde zakje open gemaakt zoals ik ik mijn eerste bericht schreef. Ga er daarom ook vanuit dat t negatief is hoor want ik weet dat het veel te vroeg is maar ik begon gewoon heel erg te twijfelen, of was ik hoop aan het zoeken? hahahah ik denk het laatste Doorzichtige slijmerige afscheiding van vanmiddagis nu weer veranderd in wit dus geen ovulatie denk ik.
Als ik kijk lijk ik een wit streepje te zien met links en rechts daarvan een beetje kleurstof.. Dus ik zou op die test nog niks baseren idd hopelijk snel n duidelijke streep!