Per ongeluk zwanger na 2maand na de bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sharpeizoe, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Gefeliciteerd! :D
    Ik geloof wel dat het een aanslag op je lichaam is zo snel weer zwanger, maar een lichaam kan ook veel aan. Ikzelf zie eigenlijk ook heel veel voordelen zo kort op elkaar.
    En qua drukte? tja, als je oudste er een van een tweeling was had je het óók druk. Zelfde verhaal. Jaloezie zal je geen last van krijgen, de oudste snapt het nog niet allemaal, nog te jong.
    Jouw kids komen niet bij elkaar in de klas, een leeftijdgroep gaat van 1 oktober tot 30 september, als je zoontje van oktober ( of mss november) geweest was had dit gebeurt, nu niet.

Meid, heel veel succes en geluk nu met je zwangerschap en straks met je 2 kleintjes!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mee eeeeeens

3. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Hoi Imd,
    bedankt voor de felicitaties alvast ;) Ik ben donderdag bij de gyn geweest en heb duidelijk gevraagd wat de risico's zijn qua baarmoederverzakkingen en mijn lichaam en zo en deze zei dat er geen enkel probleem is daar ik geen keizersnede gehad heb en mijn lichaam nog jong is. "Beter nu dan binnen 10jaar zei hij en mijn kids schelen ook maar 1jaar en 3mnd en dan ben je sneller uit de pampers en zo". Ik heb het hier ook gevraagd aan een verloskundige en die zei dat ik gewoon een beetje meer zal moeten rusten en vitaminen nemen en zo maar dat doe ik al sinds ik met mijn pil gestopt ben voor mijn 1ste zwangerschap dus daar ben ik ook mee bezig. Ik heb ondertussen zoveel lieve reacties gehad dat ik er veel positiever t.o sta dus negatieve kritiek kan ik nu ook beter tegen.

En had ik een tweeling gehad dan moest mijn pasgeborene zijn mama vanaf het begin delen he, zie daar het probleem niet hoor... En alle vrouwen die vroeger 8kids kregen omdat er geen anticonceptie bestond, die hebben het (bijna) allemaal wel overleefd he :) . Moest ik hier verkondigen dat ik abortus zou doen, ik zou véél meer negatieve reacties krijgen, dus het heeft niet veel zin om me op mijn vingers te tikken, ik leer heus wel uit mijn "fouten. Het is nu zo, ik zal even zeer mijn best doen voor het tweede als voor mijn eerste kind. Daarbij zitten er ook vrouwen op dit forum die 'bewust snel terug kiezen voor een volgende zwangerschap, zijn die dan allemaal gek of zo? :)

4. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Dat wist ik ondertussen al hoor haha. ;)

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ga dr voor meid en laat je niet op je kop zitten!

6. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Klein maar dapper he ikke haha.. :) Het is bijna zover bij jou he julia..is het je eerste beebje en zie je het een beetje zitten? Veel sterkte alvast! ;)

7. Niet meer actief

Persoonlijk vind ik dit ook niet erg verstandig.. maar TS ik las dat je er zelf nu wat positiever tegenover staat dus good luck :D

8. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Ok, no hard feelings, iedereen heeft recht op een eigen mening he, er moet enkel nie doorgedramd worden door dezelfde personen en op hetzelfde stukje vind ik dan persoonlijk, ben misschien dom maar niet achterlijk he als ik het zo mag uitdrukken.. ;)

9. Niet meer actief

Is ook zo :) en jij moet het doen! Ik zou persoonlijk wél dezelfde keus gemaakt hebben denk ik.. zou het ook niet over mn hart kunnen verkrijgen om een kindje weg te laten halen.. had alleen waarsch. wel beter opgelet, maarja das achteraf gelul

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja, tis aftellen hier ;) Nee, nummer 2, mijn eerste zal ongeveer 1jr en 11 maanden zijn rond de uitgerekende datum. Dus wel een iets groter verschil dan bij jou, maar ben blij dat hij toch nog een ukkie is. :)

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Meid, ik feliciteer je!
    (maar ben best een beetje jaloers :) )

Succes met alles!

Liefs Eleni

12. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Hoi Eleni,

Jaloers? is niet nodig hoor. Zo te zien gaat het bij jou niet zo van een leien dakje? Ik zie dat je een curretage had? Is dat door een miskraam eigenlijk? Ben dit woord hier al dikwijls tegengekomen, maar in Belgie nog nooit gehoord daarmee.. :oops: Heb je dan lang de pil genomen of zo dat je reeds een aantal cyclussen doorgemaakt hebt? Tja, ik heb al zitten denken dat dit frustrerend moet zijn voor dames die moeilijk zwanger worden, bij de 1 gaat het te snel, bij de ander te traag.

Maar de aanhouder wint zeggen ze he, alles komt vast dik in orde voor jou! Ik duim voor je hoor! ;)

Liefs

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb je begin post gelezen en een aantal antwoorden. Zo ook de laatsten op pagina 8!
    Ik vind je een topper dat je er voor gaat! En wat betreft de aandacht verdelen gaat helemaaaal goed komen.. Zoals jezelf aangeeft iemand met een 2ling moet dat ook.
    Het zal misschien zwaar voor je zijn, maar ik hoop dat je ook van deze zwangerschap zult gaan genieten!

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meis,

Een curettage is een ingreep waarmee ze je baarmoeder leegzuigen of leegscheppen! Mijn kleintje is helaas gestopt met groeien, en ik moest het weg laten halen want het kwam niet uit zichzelf los!

Dank je voor het duimen ;) .... hoop dat ik net zo vruchtbaar wordt als jou :) !
    Nogmaals lekker genieten he?

Liefs Eleni

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Sharpeizoe
    Ik wil je feliciteren met je zwangerschap :)

Dom of niet, bewust of niet, je bent zwanger en je wilt het beste voor jou en je kindje, daar gaat het om. Las alleen het eerste berichtje dat je zo snel weer zwanger bent geraakt en nu net de laatste berichten dat iedereen zo zijn eigen mening erover heeft.

Heb zelf 1 kindje en ik wist van te voren dat ik waarschijnlijk maar 1 keer in mijn leven zwanger zou zijn en een kindje zou krijgen, maar nu gaan we toch voor een tweede wondertje. Ik had gehoopt op nog een juni baby maar dat is helaas niet gelukt.

Ik geef nog bv en dit kan de eisprong onderdrukken, maar ik wil geen al te groot leeftijdsverschil tussen de kindjes dus vandaar.

Poeh, heel verhaal. Nou ja, zo zie je elke zwangerschap heeft zijn eigen verhaal.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hey meid van harte gefeliciteerd lekker genieten vanje zwangerschap
    en lekker doen wat je hart je ingeeft
    en trek je zeker niks aan van anderen

en devil jou reacties zijn ook niet altijd gepast '
    last gisteren ook al iets in een topic waar me de bek van open brak sorry moest ik even kwijt

17. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Dank jullie allemaal nogmaals voor jullie gelukwensen :D

Ik kies er inderdaad voor om het beebje te houden en sta er wel meer positief over dan in het begin, maar momenteel heb ik erg last van misselijkheid en ook wel depressieve buitjes..Vraag mij af of het van de vorige zwangerschap komt of van de nieuwe zwangerschap? Mijn vriend denkt dat ik een postnatale depressie heb, maar er zijn momenten dat ik blij ben en me goed voel, loop niet constant slechtgezind. Ik hoop echt dat die gevoelens snel voorbij gaan hoor want mijn zoon lijdt er niet onder, het is het enige persoontje waar ik contstant vriendelijk tegen ben. Maar met mijn vriend gaat het niet zo goed de laatste dagen en ik heb ook geen behoefte om veel mensen te zien want ik ben toch onvoorspelbaar in mijn humeur..Verder heb ik soms dagen geen zin om iets te doen in het huishouden, loop moe,.. Nog mensen die dit herkennen? De situatie is niet makkelijk maar de hormonen maken het blijkbaar nog moeilijker he..

:( Liefs

18. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou je dan toch aan willen raden om eens bij de huisarts langs te gaan. De hormonen van je vorige zwangerschap zitten nog volop in je lichaam en nu deze zwangerschap er nog bovenop, dan is het niet zo gek dat je het allemaal even niet meer trekt en je humeur omslaat.
    Geef het even aan bij de huisarts, die kan je daar goed mee helpen en ingrijpen (hulp zoeken/bieden) op het moment dat dat nodig is.

19. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Ja, heb ik ook al aan gedacht, maar wat soort hulp kan die mij bieden? Uiteindelijk ben ik het die het moet doen he..Ik vraag me ook af of het medisch is of psychisch, dat maakt ook een groot verschil he..

xxx

20. Niet meer actief

Banjo wat heb je hier nu weer aan? Lekker discussies aanwakkeren die niet eens hierover gaan? :rolleyes:

En TS.. dus nu heb je twijfels over of je een postnatale depressie hebt?

Deel Deze Pagina