per se voor nod positief testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ijskonijntje, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Ik vroeg me af of je per se al voor nod positief moet testen. Want ik heb gisteren getest en die was negatief. Dus ik ga overmorgen als mijn ongesteldheid morgen uitblijft testen. Want ik hoor veel meiden praten over 4 dagen voor nod of 3 dagen voor nod. Of heeft het te maken dat er nog niet genoeg hcg in mijn lichaam zit.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tis gewoon beter om lekker na je nod te testen
    sommige kunnen niet wachten maar geduld is een schone zaak

3. voor nod kan er inderdaad nog niet genoeg hcg in je lichaam zitten om positief te testen. het is ook het beste om te wachten tot OP je nod!
    en zefs dan kan hij af en toe negatief uitslaan terwijl je wel zwanger bent.

4. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Dus voor je nod zit er dus nog geen hcg in je lichaam. Ik was al helemaal teleurgesteld dat ik nog geen positieve test had. Maar ik hoef me in principe nog geen zorgen te maken, want een zwangerschap zit er dus nog wel in.

5. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Er zit wel hcg in je lichaam maar dan nog niet genoeg voor de test om posi te laten zijn..

Ik zelf heb 4 dagen voor mijn nod posi getest.. Maar voor iedereen is dit anders de ander test pas een week overtijd posi.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    tis gewoon verstandig om na je nod te testen
    tis zonde geld al die testen

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en volgends mij is het dan ook het handigst om je langste cyclus aan te houden

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd petra

9. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    waarom moet je je langste cyclus aanhouden dan. Als ik vragen mag.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Omdat het zo kan wezen dt je ei wel eens later komt dus dan is je cyclus ook langer
    Dus ik zou altijd van langste cyclus uitgaan
    Te vroeg testen heeft ook veel nadelen het kan vaak nog verkeerd gaan ook dat de innesteliung niet goed is (kan ook later hoor maar je ziet heel vaak bij mensen die heel vroeg getest hebben dat ze oo gewoon ongi worden) dan staat er wel een icht streepje maar dan is het gewoon de innesteling wat al fout is gegaan

11. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Volgens mijn calculator zou ik vandaag mijn ongi moeten krijgen. Maar heb totaal geen last van mijn rug wat ik normaal wel heb. Dus dat is wel vaag. Ik had 16 maart vruchtbaar slijm. Het leek op doorzichtig eiwit. Dus ik neem aan dat mijn vruchtbare periode was.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Slijm kun je niet op bouwen ik heb vaak ook last van slijm en dan is mn ei nog niet eens geweest

13. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Als je op 16 maart vruchtbaar slijm had, dan zal je eisprong daarna zijn geweest, misschien een paar uur later of misschien wel 2 dagen later. Vaak duurt je luteale fase 10 tot 18 dagen, dus het kan zijn dat je NOD pas over een paar dagen is. Je cyclus is wel vaker langer geweest, dus ik zou niet zozeer van 33 dagen uitgaan.
    Nu zegt een negatieve test ook niks, want als je cyclus inderdaad wat langer was, is er nu nog niet voldoende hcg aanwezig om te meten. Ik zou over 2 a 3 dagen weer een test proberen als je dan nog niet ongesteld bent.

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik teste na mijn nod pas positief en die was nog geen eens su[per duidelijk, dus het kan echt zijn dat je minder hcg aanmaakt en echt gewoon nog na je nod positief test!

Deel Deze Pagina