Een vraagje omdat ik me toch weer onzeker voel worden. Ben bij de vk geweest en die heeft met de doppler geprobeerd het hartje te laten horen. Nu is dat niet gelukt en moet ik volgende week terug komen om het nog eens te proberen (en als 't dan weer niet lukt krijg ik een echo). Met 7 weken heb ik een echo gehad en heb het hartje zien kloppen. En met de termijnecho die ik met 9.4 weken heb gehad ook een kloppend hartje gezien (en gehoord). En toen was het heel lastig om goed beeld te krijgen, omdat mijn baarmoeder naar achter was gekanteld. Dus dan denk ik dat het met de doppler bij de verloskundige helemaal lastig is... Als ik dit bij elkaar optel weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, maar door de reactie van de vk krijg ik toch weer twijfels. Iemand ook met 11 weken het hartje niet kunnen horen en later wel? Ik hoor 't graag!
Hey!... Hier was ik laatst met 13,5 week bij de gyn en ook hij kon het hartje niet vinden met de doppler. Gelukkig staat er altijd een echo apparaat en heeft ie even gespiekt!Hij/zij lag helemaal onderin verstopt Thuis met de angelsound kan ik het hartje ook niet altijd even goed horen, vaak heeeeel zachtjes op de achtergrond.
Meis, ik heb er geen ervaring mee maar mijn vk luisterd voor de 12 weken geen hartje omdat het vaak niet te horen is met de doppler (werd mij verteld) Dus probeer je niet te ongerust te maken. Waarschijnlijk hoor je de volgende controle een mooi kloppend hartje Maar ik snap je gevoel hoor.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik was gisteren nog heel nuchter maar dan begint het toch te knagen. Ik lees hier op 't forum dat er meerdere vk zijn die pas na 12 weken laten horen. Dus ik ga dit lekker naast me neerleggen en zie het maandag wel!