Ervaringen OLVG fertiliteit

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kimberley24, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik loop al geruime tijd bij de poli vevo in het OLVG.
    Niet echt naar tevredenheid helaas, en ik ben heel benieuwd naar ervaringen van andere dames. Er is bij mij behoorlijk wat mis gegaan, maar dat kan natuurlijk toeval zijn, en ik heb nu een second opinion gepland staan bij het VUmc. Waarschijnlijk moet ik dan weer alle onderzoeken opnieuw gaan doen, en dat staat me ook erg tegen.
    Ben erg benieuwd of er nog meer dames bij het OLVg lopen, en of jullie wel tevreden zijn. Qua bereikbaarheid, behandelingen, de arts zelf enz.
    Ik hoor het graag!

2. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Hi Kimberly24,
    Ik ben ook patiënt bij de vevo OLVG. Ik ben heel erg tevreden daar! Ik moet wel zeggen dat ik af en toe dat gevoel krijg van ja ik ben maar een nummer,maar ik denk dat er meerdere dames die in de MMM zitten en zo een gevoel hebben. De assistenten zijn wel aardig en geduldig zowel de artsen. Maar net als wat ik zei, soms zijn ze zo druk en dan merk ik dat ook. Het feit dat zoveel mis is gegaan kan wel een toeval zijn maar begrijp ook dat het niet leuk is want er is toch zoveel stress rond dit situatie. Ik heb een mannelijke arts en ik merk dat hij soms iets minder sensitief is dan een vrouwelijke arts, maar ik zit daar sinds 2012. Als het VUmc beter te bereiken is en de behandeling daar ook beter is, is het misschien toch het beste voor je. Ik heb ook positieve verhalen gehoord over de vevo bij VU.

3. kimberley24

4 feb 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi leentje, dank je wel voor je reactie. Ja dat een nummer voelen zullen we allemaal ervaren waarschijnlijk, in elk ziekenhuis.
    Ik vind de assistentes ook heel aardig, telefonisch vaak wel slecht bereikbaar maar dat is nog te overzien. Ik heb ook een mannelijke arts, en hoewel ik opzich niks tegen de man zelf heb, vind ik hem wel vaak erg kort door de bocht en heb ik vaak het idee dat hij me niet erg serieus neemt. Wij zijn al 4 jaar bezig voor een tweede kindje, en hij blijft elke keer zeggen dat hij echt wel verwacht dat wij natuurlijk zwanger kunnen worden. Na 4 jaar geloof ik daar niet meer in, en na meerdere mislukte IUI's zeker niet. Verdere onderzoeken vind hij verder niet nodig en daar baal ik gewoon van, vooral omdat er een aantal dingen zijn die echt nog onderzocht zouden kunnen worden.
    Maar probeer wel in m'n hoofd te houden dat hij de arts is, en het vast beter weet dan ik.

4. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Hoi Kimberly,
    Ik heb je een prive berichtje gestuurd.

xoxo

Deel Deze Pagina