Ik had ooit (10 jaar geleden) hele mooie zwart leren peeptoe pumps. Ze zaten perfect. Het leer had verschillen vlakken (op een vlak zat iets van een slangenprint motiefje ofzoiets) en ze zaten serieus lekker. Niet een al te hoge hak. Ze waren geloof ik van invito of sascha, maar na uren Google nog steeds niet gevonden. Ik weet niet eens wat er mee gebeurd is, maar ik mis Ze dus nog steeds haha. Ik zoek nu weer zoiets. Pumps die gewoon lekker zitten en goed lopen. Niet een te hoge of te dunne hak dus. En een hak die redelijk lang mee gaat. Geen puntige neus en ook geen lak. Iets wat tijdloos is en bijna overal bij past. Wie o wie?
Ik zoek zoiets ook al jaren. Wat ik mooi vind kwa voet gedeelte heeft vaak een te hoge hak,en wat mijn hakhoogte is is vaak weer wat oudbollig. Ellende haha..
Ik snap je! Ik baal ervan dat ik niet meer zeker weet waar ik die vorige gekocht heb. Anders had ik ze wellicht nog via vinted gevonden bijvoorbeeld.
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02069606/0204369900000006?gclid=CjwKCAjw67ajBhAVEiwA2g_jEEew9vJA6sDuPwcRLLcFGwOMXjM4J-rQ8dECcIQmSb12SewZ-k9G2BoCiqUQAvD_BwE Misschien niet helemaal wat je zoekt maar ik kan dus echt niet op hakken lopen. Maar op deze loop ik alsof ik op wolkjes loop, ze zitten echt heerlijk en staan super mooi.
Ik zou de nostress van Manfield proberen. Die hebben echt goede vering/padding bij de voorvoet waardoor het veel fijner zit. Daar kon ik echt prima lopen https://www.manfield.com/dames/pumps/no-stress/?gclid=CjwKCAjw67ajBhAVEiwA2g_jEDojX7YP47Vda44-pIQV5_lVCC_MrUzvcvJgPtfiMQrdLg7P5SOUgBoC8BAQAvD_BwE
Voor dat geld zeker leuk! Niet wat ik zoek inderdaad, maar de kans dat ik die nog vindt is natuurlijk ook super klein. Ze lijken wel erg hoog?
Ja ze zijn wel wat hoog inderdaad maar je merkt er niks van. Ik heb er 8 dagen non stop op gelopen op vakantie, normaal red ik krap aan een halve dag op een paar hakken.
Silhouette.nl en dan loop ik het liefste op de vizzano maar eigenlijk alles wat je bij hun koopt zit perfect. Als je in de buurt woont zeker in de winkel gaan kijken maar online komt het ook altijd goed.