I'm in!!!! Leuk!!!! NOD is 21 of 22 december. Zou toch super zijn zo met kerst... Vraag me alleen of hoe ik dat in godsnaam ga doen als ouders en schoonouders komen eten. T zou namelijk DIRECT opvallen als ik geen wijntjes drink en niet lekker geniet van het kaasplankje.... Wat zouden jullie doen? Zouden jullie het vertellen??
hoi meiden, mag ik hier meekletsen? wij zijn met de 1e ronde voor een 3e kindje bezig. ik zit vandaag op 6 dpo. heb 24 oktober mijn NOD. heb al paar dagen last van gevoelige tepels en soms wat gerommel in mijn buik.
Gezien we ondertussen naar "Clubs" verhuisd zijn en omdat de groep gezellig blijft groeien leek het mij een leuk idee om een lijstje te maken. Ik heb de lijst in driedelen gesplitst; kerst cadeautjes, nieuwjaars knallers en de meiden zonder specifieke NOD. En een speciaal lijstje om de meiden met een negatieve test een hart onderde riem te steken. Kerst Cadeautjes: 11 dec. - Lindy 16 dec. - Nasan 23 dec. - browneyes - romyatilla 24 dec. - Inge1984 - kirsten1990 - nurrie09 - Naomi86 - Dubbeltje - Cares86 25 dec. - mutskuh - blijven hopen 26 dec. - Jip90 Nieuwjaars Knallers: 27 dec. - MoederWensje - DitBenIk - Sally1980 28 dec - laurazoey 30 dec. - Twinkelbell 1 jan. - Zoesje En de overige meiden: - leinrob - Sorarocks - Lala90 En deze meiden wensen we alvast veel succes voor het nieuwe jaar! Dat het met een mooi wonder mag beginnen! - pimpelmeesje - Nerotje - ryanne1989
Welkom Nextstep en cares86! Nextstep, Of je het meteen vertelt kan je alleen zelf (okee, met man haha) beslissen. Als je het leuk vind gewoon doen! Mbt eten en drank, tja, je inhouden bij het hele diner en zeggen dat je je niet lekker voelt? Of dat je al de hele dag teveel hebt gesnoept en de kaas er echt niet meer in gaat? En qua drank dat je de vorige avond al iets teveel op had? Mits er naar gevraagd word natuurlijk als mensen niet op de hoogte zijn dat jullie bezig zijn met een kindje krijgen valt het vaak minder op dan je denkt cares86, Spannend! Hopelijk zijn het baby-rommels en komt het niet van al die reclames met lekker eten
Of ze het weten geen idee.. maar ik ben ver in de 30 dus tja.... krijg de vraag regelmatig Er wordt op me gelet zegmaar hihi... Zou het het allerliefst natuurlijk meteen vertellen als het zover is maar er is nog zoveel risico de eerste weekjes. Als ik geen wijntjes en kaasjes doe tijdens mijn eigen gemaakte diner, dan moeten ze gek zijn willen ze niets vermoeden haha. En om nou helemaal niets te eten omdat ik me zogenaamd niet lekker voel .. lastig lastig. HOOP ZO DAT HET RAAK IS!! Voor de mensen die al een kindje hebben of zwanger zijn, wanneer hebben jullie het verteld?
Ik zal in elk gval voor je duimen! Wij hebben het pas na het eerste trimester verteld, na meerdere mk's durfde we er daarvoor niet echt in te geloven en bovendien ben ik in de laatste week van het eerste trimester geopereerd. Toen we bij de nacontrole daarvan hoorde dat alles goed was hebben we het pas aan familie verteld, vrienden kort daarna.
Wat je zou kunnen doen, is een lege fles vullen met bijvoorbeeld alcoholvrije wijn of een soort sapje. Dan valt het minder op omdat op het etiket staat dat er alcohol in zit Als je dan geen kaas eet, dan valt dat minder op omdat je dus wel gewoon een wijntje mee drinkt
Voor geen alcohol gewoon zeggen dat je ibruprofen hebt genomenivm hoofdpijn of dat je antibiotica hebt ivm een blaasontsteking ofzo... En de kaas, tja ik zou dan denk ik zeggen dat k al vol zit ofzo... Denk dat ik zondag ga testen voordat we naar Brugge gaan... Zou een leuke early-Christmas present zijn voor ons beide 😍
Spannend allemaal voor ons allen hoop voor ons allen dat we geen druppel mogen drinken met de feestdagen hihi
Idd! Eerst maar eens positief testen de rest zien we dan wel. Moet zeggen dat ik onwijze testdrang heb maar weet van de vorige keren dat ik alleen maar onzeker word van witte testen.. Ben nu 8/9 DPO.. Wanneer zal ik een testje wagen? Kannie wachten!!
Oh wat spannend Nextstep! Probeer nog even vol te houden, elke dag die je langer wacht is wat meer duidelijkheid op de test Vandaag zit ik denk ik op 1 dpo. Dinsdag had ik een positieve ovulatietest, dus ik verwacht dat mijn eisprong gister is geweest. Doen had ik ook regelmatig wat zachte steekjes in mijn onderbuik/zij. Pff nog 13 dagen wachten...
Goedemorgen! Kwam er gisteravond niet meer aan toe dus dan nu maar de ge-update lijst Kerst Cadeautjes: 11 dec. - Lindy 16 dec. - Nasan 21 dec. - Nextstep 23 dec. - browneyes - romyatilla 24 dec. - Inge1984 - kirsten1990 - nurrie09 - Naomi86 - Dubbeltje - cares86 25 dec. - mutskuh - blijven hopen 26 dec. - Jip90 Nieuwjaars Knallers: 27 dec. - MoederWensje - Sally1980 28 dec - laurazoey 30 dec. - Twinkelbell - DitBenIk 1 jan. - Zoesje En de overige meiden: - leinrob - Sorarocks - Lala90 En deze meiden wensen we alvast veel succes voor het nieuwe jaar! Dat het met een mooi wonder mag beginnen! - pimpelmeesje - Nerotje - ryanne1989 Hier bijna NOD (ergens in of om 't weekend) en nog geen "waarschuwingskrampjes" (heb ik standaard de dag voor 't doorbreekt) te bekennen dus dat stemt positief! Hopelijk inderdaad weer een jaar zonder bubbels met oud&nieuw!
Op de eerste zie ik geloof ik wel iets heel licht, op de tweede kan ik het niet ontdekken maar dat kan aan de tablet liggen, plus dat t heel vroeg is, maar stemt positief!
Geen idee of t de pregnyl is daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ik zie inderdaad wel een heel licht streepje, overmorgen nog eens testen dan zou die al wat duidelijker moeten zijn als t raak is. Ik ben ook bezweken heb kv2v5 gehaald vanmiddag en misschien dat ik morgenochtend al een testje waag dan ben ik 4 dagen voor mn nod...