Perfecte omstandigheden en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaenMini, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben zo benieuwd! Zijn sinds nov 2013 bezig voor een tweede kindje. En ik heb elke maand m'n eisprong gemist doordat ik geen ovulatie testen gebruikte en er van uit ging m'n ei rond de 14de dag te hebben. Dus niet lang genoeg seks gehad en daardoor weinig kans op zwangerschap.

    Nu waren we een weekje op vakantie en gebruikte ik ovulatie testen. Zaterdagochtend sloeg hij helemaal roze uit en was hij dus positief. Dus zoals je weet op vakantie is het vaak extra gezellig en lekker ontspannen dus ben benieuwd of dit nu eindelijk raak is 😄

    Mijn NOD is aanstaande zondag en ik voel alles wat ik normaal ook voel geloof ik, maar ik probeer nergens op te letten omdat je jezelf ook goed de gek kan houden.
     
  2. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Spannend meid!

    Was de teststreep donkerder als de teststreep? Want dan was hij inderdaad positief. En dag erna ook nog geklust? Want bij een positieve test springt je ei binnen 24-48 uur dus nog niet direct bij de positieve test zeg maar..

    MAar goed, de omstandigheden wat je omschrijft klinkt inderdaad heel goed. Ontspanning is het beste :) Ben benieuwd
     
  3. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hij was echt even donker en hij was gelijk bij het doorlopen al aan het knallen, die andere waren een lichter streepje.

    Zaterdagochtend test positief. Zaterdag avond en zondag avond gezellig gemaakt dus hopelijk was dat genoeg!
     
  4. Dege

    Dege Bekend lid

    3 jul 2014
    853
    1
    18
    Spannend!!! :D
     
  5. rvdc

    rvdc Actief lid

    11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik hoop het voor je!
     
  6. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Thanx! Zal wel niet hoor maar wou het even van me afschrijven omdat t voor me gevoel zo lang duurt.
     
  7. Toekie1985

    Toekie1985 Bekend lid

    15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    Ik hoop het ook voor je. En er hoeft maar 1 goed zwemmertje tussen te zitten ;)
     
  8. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Spannend! Ik duim voor je!

    Bedenk dat symptomen ook kunnen verdwijnen en dat het niets zegt; ik voelde NIETS, geen enkel symptoom en toch zwanger :)
     

Deel Deze Pagina