Hallo , Ik ben kim , 22 j . Ik had men laatste ms op 4 juli en 16 juli was mijn eisprong. Nu de laatste week heb ik al heel wat buikpijn , steekjes gehad . Kan dit iets beteken ? Iemand ervaring ..
Kan, hoeft niet.. valt geen duidelijk antwoord op te geven. Gewoon wachten tot je NOd en dan maar een testje wagen.
Ik ben jaren bezig geweest om ons zoontje te krijgen. Alle maanden dat ik niet zwanger was had ik rond nod steeds klachten. Bij mn miskraam van ruim 6 weken had ik op nod misselijkheid en ongi krampen. bij mn miskraam van bijna 12 weken had ik geen enkele klacht. Bij mn zwangerschap van mn zoontje had ik van nod tm 6 weken nergens last van en daarna de hele zwangerschap minimaal 10x per dag boven het toilet gehangen. Succes en ik hoop en duim voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben!
als je eisprong 16 juli was dan ben je nu 13 dpo... dan denk ik dat je al kunt testen hoor. ik testte met 10 dpo al positief met de kruidvat testen. dat is de enige manier om er achter te komen..
Heb nog steeds geen teken van ms ,, en lees dat predictor slecht is. iemand ervaring ? Normaal voel ik ze steeds aankomen en onderaan zit het precies dicht , baarmoedermond zit heel vast . en soms raak je er niet in . temperatuur blijft ook rond de 37. .