Hoi iedereen! Ik heb een vraagje! Zijn er meiden onder jullie die niet positief hadden getest met een zelf-test, maar enkel bij de HA (bloedafname)? Ik ken nl iemand bij wie dit het geval was, en ik vroeg me af of zij nu echt een grote uitzondering is Mn vriend wil heel graag bloed laten nemen, omdat ik toch al een paar weken vrij veel symptomen heb, en toch nega blijf testen Ik heb vorige week wel een paar dagen mn (onttrekkings-)ongi gehad (nam nog de pil, maar heel onregelmatig ) Nu ben ik dus pil-loos en blijf dez. symptomen hebben.. Ik vrees dat het allemaal in mn hoofd zit, en vind het niet nodig om nr de HA te gaan, maar mn vriend wil het echt doen, voor de zekerheid! Wat denken jullie?
dat had mijn moeder ook (toen ze zwanger was van mijn broetje) die had een paar testen thuis gdaan maar die waren negatief en toen ging ze naar de huisarts en die heeft ook een paar testen gedaan en die waren ook negatief en uiteindelijk een bloedtest en die was positief en ik hoop dat het bij jullie raak is
punt is alleen dat een ha niet zo gauw een bloedonderzoek zal doen,en tegen je zal zeggen dat je het gewoon nog even af moet wachten je banner geeft aan nog 7 dagen tot de eisprong???
Ik zie dat dit je eerste ronde is. Het kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent. Die symhtomen lijken erg veel op die van een zwangerschap nl
Ja weet ik, maar die symptomen heb ik al enkele weken En ben pas gestopt met de pil deze week Mn laatste bloeding was nog een ontrekkingsbloeding vd pil..Drm een nieuwe banner Maar Bedankt voor jullie antwoorden, ik wacht het gewoon af
MIjn moeder teste ook negatief met de thuisttesen en pas bij de 2e (!!!) test bij de huisarts was het positief. Vandaag ben ik 29 geworden, dus ze was wel degelijk zwanger.
Hoever was ze dan al wnn ze posi testte? Ik ben gewoon zo bang dat ik mss al zwanger ben, volg week ga ik op vakantie wie weet eet ik dan iets slecht ofzo Maar toch zegt mn gevoel dat et allemaal in mn hoofd zit!
test je voor de vakantie gewoon nog een keer, dan zal er echt wel genoeg hcg in je lichaam zitten (mits zwanger natuurlijk) om daar positief op te testen... fijne vakantie