Ik ben morgen uitgeteld. En bij mijn zoontje liep ik 41 weken en 1 dag. Heb wel krampjes gehad gister, en vorige week. De kleine licht al helemaal goed. Maar nu begin ik te denken, dat ik nu weer meer dan 1 week overtijd ga. Hoeveel kans zou ik op hebben, dat ik nog langer moet wachten. Om onze dochter vast te kunnen houden. En het lopen word me nu ook echt zwaar. Vorige week dacht ik nog dat het begonnen was, maar was vals alarm. Heb toen verloskundige gebeld, en is komen kijken. Maar had nog maar net een vingertopje ontsluiting. En was al aan het huilen van de pijn. Iemand ervaring hiermee, dat beide kinderen later kwamen dan de uitgerekende datum. Of precies rond dezelfde weken en dagen tijd? Ben die onzekerheid beetje zat.
Volgens mij kun je er niks van zeggen. Mijn oudste is ook met 41 weken en 5 dagen geboren. De VK zei bij de tweede dat ze zeker niet eerder zou komen dan. Handig om te weten, dus wij nog van alles gepland. Kwam ze met 39 weken precies...ze was al wel bijna 9 pond, dus maar goed ook. Sterkte met de laatste loodjes, mijn moeder zei gisteren nog, van tevoren denk je altijd, baby komt vast en dan en dan, maar als het zover is, dan denk je dat niet meer en opeens, als je het niet (meer) verwacht beval je dan toch!
Ja wij zitten hier in spanning, en ben al van alles op aan het zoeken. Heb van alles geprobeerd om het op te wekken. Maar niks lukt, mannetje krijgt geen rust. Maar dat helpt ook niet. Dus als ik binnenkort niet bevallen ben, krijg ik gesprek over inleiden. Dat heb ik liever niet. Wil gewoon dat ze lekker snel komt
De eerste kwam bij ons met 40w4d, de 2e met 41w 1d en de 3e met 41w 3d. Bij ons duurde het dus elke zwangerschap wat langer. Dit hoeft niks te betekenen natuurlijk maar ik zou er rekening mee houden dat het wat langer duurt.
Misschien vannacht ook nog maar even niet...hier ligt in elk geval erg veel sneeuw en er is niet gestrooid...
Hier 2 bevallingen... De 1e 42,1(ingeleid) en de 2e 41,3 (ingeleid) Mijn schoonzus bij de eerste 42 en de 2e 41 (beide ingeleid) Mijn tante is zelfs van alle 3 ingeleid na 41 weken. Dus ja, kans is er altijd
Hier ook de 1e geboren ,met 42,1 (ingeleid) de 2e met 40 + 6, dus bij was de 2e keer sneller en hoefde ook niet ingeleid te worden deze keer.
Hoi met onze zoon liep ik 10 dagen over en onze dochter is op de uitgerekende datum geboren!! Heel veel succes vandaag of morgen... lol
Kun je echt niets van zeggen. Een baby komt wanneer het er klaar voor is. Succes gewenst in ieder geval!
Idd de kleine komt wanneer het hem uitkomt. MOrgen alweer 41 weken zwanger. Maar de kleine denkt er nog niet aan om te komen. Morgen mogen we naar het ziekenhuis voor een ctg een echo en een consult en dan gaan we kijken hoe het verder moet.
Hier nu dus al 1 dag overtijd. Maar verlies nu bij het naar de wc gaan, wit slijm. Weet iemand wat dit is? Is dat van de slijmprop?
Nee, dat hoeft niet. Ik verloor vanaf de 40 weken ook onwijs veel slijm! Maar toen ik tijdens t inleiden naar de w.c ging, verloor ik de daadwerkelijke slijmprop...jak!
Heb net de verloskundige even gebeld en het nagevraagd wat het zou kunnen zijn. Verloskundige zegt dat het mischien toch van de slijmprop kan zijn. Omdat ik het met kleine beetjes verlies. Verloskundige zei, mischien heb je met valentijn de bevalling(maarja is nooit te zeggen) Vanmorgen heeft het ziekenhuis mij gebeld voor een afspraak. En daar zou ik dan woensdag heen moeten als ik nog niet bevallen ben. Dan krijg ik ctg scan, en daarna gesprek met de doktor voor inleiden. Hoop dat die laatste 2 niet nodig zijn en dat ze vanzelf komt.