Ervaringen: Geboortecentrum Sophia / Erasmus mc

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ann80, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ben heel benieuwd wie hier bevallen is en wat jullie ervan vonden?

*Wanneer tijdens de aanvang van de bevalling zijn jullie die kant op vertokken?

*Hoe waren de kamers en de mensen?

*Stel je wilt toch een epiduraal kan je dan daar blijven of ga je naar de poli?

*Algemene ervaring en zou je het weer daar willen?

Alvast bedankt! Ben erg benieuwd...

2. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    Hoi Ann,

Ik ben zelf 2 keer bevallen in sophia en zeer slechte ervaring gehad, maar toen bestond de geboortecentrum nog niet. Laatste keer ben ik in kraamhotel in rotterdam noord bevallen en vond dat een hele fijne bevalling. Ik zou zo opnieuw in kraamhotel noord willen bevallen maar ik heb begrepen dat dat niet meer kan, dus heb ik me ingeschreven op aanraden van me verloskundige in geboortecentrum. Ze zei me dat de beste kraamverzorgenden die daar werken zijn overgeplaats naar geboortecentrum dus hoop dat ik weer goed zit.Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de ervaringen van anderen. Ik vraag me af of dat wel een beetje te vergelijken is met het kraamhotel waar ik bevallen ben of is dat heel anders?

Liefs Mamani

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ga zo voor de rondleiding. Hoop wat foto's te mogen maken. Mocht dat kunnen plaats ik ze hier weer.
    Ben erg benieuwd!

4. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    Hoi Ann,

Ben je inmiddels al geweest voor een rondleiding?? Ik hoor graag hoe het is gegaan.

Groetjes

Deel Deze Pagina