begrijp mijn lichaam even niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen291982, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Oke ik had al een topic geopend of iemand wist of ik blaasotsteking heb. Alleen ik twijfel zo wat e bij de zwangerschap hoort enzo.

Vorig week vrijdag stond ik op verkouden, misselijk, hoofdpijn. Een echte griep dus. Zondag overdag voelde ik me al best wel weer wat beter alleen s avonds. kwam ik verstopt te zitten (obstipatie) buikpijn erbij, maagzuur en in bed ook nog onrustige benen. Ik neem als het maagzuur echt erg is rennies. De maagzuur kan ik ook gewoon goed plaatsen. ook nem ik nu sinds 4 daagjes roosivee laxo tegen de verstopping. De verstopping ging wat beter alleen nu heb ik het gevoel wel verstopt te zitten maar ook een vervelend gevoel in mijn blaas (een rare druk) en ook heb ik steeds wat buikpijn. (zeurderig). Alleen hoort dit nog bij de zwangerschap? bij de obstipatie of bij iets anders? ik begrijp mijn lichaam niet want ik voel vanalles maar kan het gewoon niet goed plaatsen.

2. Ellen291982

Niemand een reactie?

3. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Ik heb ook een griep gehad. En ik had toen veel harde buiken doordat mijn darmen en maag zo krampte van de griep en ik niet genoeg kon drinken vanwege het maagzuur. Dus toen de griep weg ging gingen gelijk alle buikklachten weg.

4. Ellen291982

vervelend allemaal he! Het is gewoon dat ik niet meer weet wat de griep is en wat de zwangerschap is snap je? Ik twijfel dus over een blaasontsteking. Ik voel mijn meissie gelukkig nog goed trappen daar benik dan ook niet ongerust over. Ik voel me alleen gewoon heel naar. ook emotioneel nu.

Deel Deze Pagina