Oa naar aanleiding van dit topic heb ik ook maar besloten er niet aan te beginnen! Mijn vk zegt trouwens dat het geen bal helpt, net zoiets als smeren tegen striae, je krijgt het of niet, daar werkt geen smeren tegen! D'r zitten daar nou eenmaal altijd bacterieen, ook al heb je net gedouched, is het toch een kwestie van handjes wassen naderhand. Ik vertelde dit aan mijn man; of hij het misschien wou doen, omdat ik er slecht bij zou kunnen; hij heeft de wereld voor me over, maar dit vond ie wel wat ver gaan en geef hem eens ongelijk, haha!
Ik heb gehoord dat de olie niet helpt maar de massage wel. Vroeger schijnen ze het met boter gedaan te hebben.. Het maakt dat het perineum beter is doorbloed en dat zou de kans op inscheuren kunnen verminderen. Ik probeer het in ieder geval, baat het niet dan schaadt het niet. Maar echt heel prettig is het niet inderdaad..
Hahahaha hier nog 1 die niet wist dat dit bestaat! Nou ehm... ik zie het mezelf ook nog niet doen en mijn vriendlief... ik heb hem laatst gevraagd of hij mijn bikinilijn voor me zou schreven als er niet meer bij kan door mijn dikke buik en toen werd ik al keihard uitgelachen. Hij gaf me liever een dagje beautyfarm incl ontharen cadeau hahaha. Vond ik geen slechte deal overigens ;o) Dussuh... nee dit laat ik ook aan me voorbij gaan
Ah, mijn vriendlief vindt het allemaal wel leuk. Maar dagje beautyfarm is niet verkeerd, lekker doen joh.