ja hoor hier kom ik weer met een vraag.... ben nu 12 en een halve week zwanger nu was ik an het denken om wel of geen curses te volgen.... het zij gym of yoga whatever.... Maar mijn vraag is meer; wat is jullie ervaring? Wat vonden jullie ervan? Was het leuk/informatief? En zijn er ook jongeren in zo'n bijeenkomst? Ik zou het zo leuk vinden als ier ook iets jongere meiden zijn... en niet dat ik het idee heb dat ik met de nek aangekeken word... ik bedoel 28 is voor mij ook nog jong hoor! Maar tegenover iemand van 40 voel ik me echt zo'n groentje! iemand ervaringen? of wat gaat iedereen doen?
Hier is pas al een topic over geweest. Misschien kun je hier al 't een en ander vinden... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... hlight=gym Succes ermee! Gr. Niki
tnxx niki hier staat voornamelijk geschreven oevr het wel of niet gaan... maar hoe it het dan met de leeftijd vand e gemiddelde vrouw op zo'n curses?
Denk niet dat er een gemiddelde leeftijd voor is. Ligt er maar net aan welke vrouwen van welke leeftijd er op dat moment zwanger zijn en aan de cursus gaan meedoen. En waarom zou je je een groentje voelen? Je komt er toch allemaal met hetzelfde doel? En bovendien zijn er genoeg vrouwen die op latere leeftijd hun eerste kind krijgen (en voor wie het dus ook allemaal nieuw is) en die voelen zich dan net zo 'groen' als jij. En misschien voelen zij zich juist weer oud vergeleken bij jou. Denk dat je niet op leeftijd moet letten. Maar gewoon op het feit dat het een groep zwangere vrouwen is die zich graag goed voorbereiden op het zwanger zijn en de bevalling.