Zou het mogelijk zijn??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door paars, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Hallo,

ik heb 5 maanden geleden een keizersnede gehad..
    sindsdien ben ik al 3 x ongesteld geweest.
    Ik ben heel onregelmatig ongesteld.. dus weet niet wanneer ik weer ongesteld moet worden..

Ik ben dus nu nog steeds niet ongesteld.. de 1e dag van mn laatste menstruatie was 14 juni..
    4 juli hebben wij sex gehad... onveilig maar mn vriend is zeg maar niet in mij klaargekomen..

sinds vorige week zaterdag heb ik erge menstruatiekrampen en dacht ongesteld te worden.
    zondag maandag en dinsdag heb ik een heeel klein beetje bloed gehad... ik vond het meer afscheiding met een rood kleurtje.. en was alleen op een wc papiertje te zien bij afvegen.:)
    heb een test gedaan maar die is negatief.. maar heb nog steeds van die krampen soms ook steken in rechterlies en pijn in onderrug..

Zou ik nu dan toch zwanger kunnen zijn??
    het zou hartstikke welkom zijn.. en ik zou supertrots zijn.. maar ik zit een beetje over de wond in... zou dit kwaad kunnen zo snel na een keizersnede?? ik hoor hier allemaal verschillende verhalen op..

Alvast bedankt..

groetjes, paars

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi paars,

Het advies is om niet binnen het jaar na een keizersnede zwanger te worden in verband met de wond.
    Ja je zou zwanger kunnen zijn want in voor vocht zwemmen ook zaadcellen en je hebt er maar 1 nodig!
    Gewoon een testje doen!

Imke

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    bedankt voor de reactie..

gister heb ik getest en deze was negatief
    !! kan het zo zijn dat ik te vroeg heb getest
    ?

en mocht ik wel zwanger zijn.. het is natuurlijk niet gepland... zou dit erg zijn na een keizersnee? ik weet dat het advies is om een jaar te wachten.... maar ja daar heb ik nu niets meer aan als het al zoo is... kunnen er dan complicaties optreden?

alvast bedankt..

groetjess..

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

waarschijnlijk ben je niet zwanger dan, maar je kunt altijd over een week nog eens testen. Het is inderdaad beter voor de wond als er langer tijd tussen zit, maar goed, het gebeurt wel vaker hoor dat mensen toch weer heel snel zwanger worden. Je hebt dan wel iets meer kans op weer een keizersnede.

Mirjam

Deel Deze Pagina