Ik ben een vrouw van 1.43 m kort. En ik ben 35 weken zwanger. Nu is mij verteld dat ik waarschijnlijk smalle bekken heb en niet natuurlijk kan bevallen. Wie heeft hetzelfde meegemaakt en wat is jullie lengte? Groetjes,
Zelf niet maar buuf van me wel, is ongeveer 1,70 lang. Twee keer natuurlijk bevallen maar beide kindjes kwamen met veel moeite met de schoudertjes door het bekken, tweede geloof ik moeilijker dan eerste. Alles gelukkig goed gegaan met mams en kids maar vk zei bij tweede gelijk dat ze bij een eventueel derde het toch een keizersnede moet worden.
bij mij hetzelfde probleem, maar volgens mijn vorige verloskundige kon het allemaal best nou dat heb ik geweten, goddank heb ik een gezonde zoon maar had wel mijn stuit, schaambeen en bekkenbeen gebroken omdat dat kleine kereltje er niet door kon. bij deze zwangerschap doen we het ff lekker anders
En hoelang ben jij precies? Ik heb een paar dagen geleden een echo gehad, de baby heeft een hoofdomtrek van 30 cm.. En volgens de verloskundige moet ik mij niet teveel zorgen maken en zou ik gewoon natuurlijk kunnen bevallen, alleen de baby is nog niet ingedaald en daar maak ik me wel zorgen over.
jeeeeetje wat een foute inschatting! wat slordig! gelukkig ging het met je kindje wel goed.. hopelijk ben je er wel goed van hersteld.. lijkt me verschrikkelijk zeg!
ik ben 1.60m maar ben gewoon altijd heel mager en iel geweest.. dat is mijn bouw gewoon. herstel ging wel okee krijg nog steeds na bijna 3 jaar elke 6 weken een injectie tegen de pijn.