Tummy Tub in kraampakket IZZ

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door frannie82, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hoi meiden, krijg net het kraampakket thuisbezorgd van IZZ en tot mij grote verrassing zit daar een tummy tub in! Ik was niet van plan er eentje aan te schaffen maar het is toch wel leuk. Dus verwacht je een pakket van IZZ (ik ben nu 27 wkn) en wil je er eentje niet kopen dus...!

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    In de kraampakketten van VGZ zitten ze ook! Erg leuk idee van VGZ/IZZ

3. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook, maar is niet standaard hoor!
    Je krijgt hem alleen als je aanvullend verzekerd bent.

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik kreeg een brief thuis met een folder erbij waarin stond dat er een tummytub in het pakket zit, dus ik wist het al. Bij de eerste hebben we geen tummytub gehad/gebruikt dus ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Drie jaar geleden zat er overigens een erg lelijke, paarse, luiertas (rugtas) in het pakket van IZZ. Je mag een gegeven paard... maar ik vond het echt een wanstaltig ding ;)

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb nog niks gehoord, ik ben bij vgz verzekerd, uitgebreid aanvullend..dan krijg ik dus ook een tummy tub?van welk merk, orginele tummy?wilde nl een shantala aanschaffen omdat me die fijner lijkt, nouja, kan dan altijd die andere verkopen .

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hoi, ja een originele tummy tub

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb een shantala, maar de tub die je bij VGZ krijgt is ook mooi. Mooi helder ook.. Ik zou het eerst met de tub proberen. Zeker als ze nog heel klein zijn en je bent er een beetje handig mee, is de tub érg fijn.
    Bij de oudste was ik nog niet zo handig, en vond ik de shantala fijner, de jongste echter had in het begin de geborgenheid zó nodig, dat de tub vooral voor haar het kleinste was, zo min mogelijk ruimte :) . Badje vond ze helemaal verschrikkelijk...

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dank je....ik ben bij IZZ verzekerd en wilde dus nog wel een tummy tub kopen...maar dat hoeft niet dus ;)

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier het gezin pakket van VGZ, en had al eerder gehoord dat er een tummy tub in zat. Dus ook bewust niet gekocht (was het eigenlijk ook niet van plan) maar is wel leuk om te krijgen.

10. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Idd erg leuk om te krijgen!
    @Mineke hahaha jij vond de paarse rugzak dus ook zo uhm.. mooi :p

11. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb nog een tummy tub staan maar die wordt gebruikt voor badspeeltjes dus is niet meer zo mooi (vaal,niet meer echt mooi te krijgen dus die houd ik gewoon voor badspeelgoed)

dan wacht ik het kraampakket af, was altijd tevreden over de orginele tummy hoor,maar shantala leek me ook wel fijn ,vandaar.

zal; nog ff duren voor ik het kraampakket krijg denk ik, bij de andere zwangerschappen was ik bij cz verzekert en kreeg ik het al vrij snel.

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik heb hem ook via IZZ gekregen :)
    Weten jullie of deze ook op de badstandaard van Bebe-Jou past? Ik vind het zo zonde om 2 standaarden te moeten kopen.....

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    helaas past het niet ik had dat ook gehoopt maar je hebt niet perse een standaard nodig.

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

heb zojuist ook van vgz kraampakket met tummytub gekregen !! hartstikke leuk!!

15. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    hmmm... hier 2 mooie paarse tassen.. :(

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij welke zorgverzekeraar ben jij verzekerd?

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jammer dat de tummytub niet in het bebe jou badstandaard past, had er speciaal de duurdere uitgekozen voor de tummytub :(

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb net ook het IZZ pakket gekregen, hij staat al weer dicht in de kast :D
    Schrok me dood van de inhoud :$:$:$
    gaan ze me slachten straks, of wat :$:(:$:(
    de tummy tub is dan weer wel leuk :D

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahah pandora :) idd die kraamverband isvhugeeeeeee

Deel Deze Pagina