hallo, even een vraag. Ik ben wel benieuwd hoe jullie groeien tijdens de zwangerschap. Groeien jullie bijvoorbeeld elke week een beetje? Ikzelf groei soms 2 tot 3 weken niks (niet in gewicht en niet in omvang) en dan ineens in een paar dagen een halve kilo. met als gevolg erg last van mijn buik door de snelle groei, denk ik. Vroeg me al of dit herkenbaar is. Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes
tot 20 wkn elke keer een halve kilo...en de laaste weken per week paar kilo. ben totaal 20,5 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Was namelijk verslaaft aan pindakaas nu niet meer hoor hihih. Na de geboorte van Milan 12 kilo kwijtgeraakt, nu derest nog...maar dat komt wel weer als ik ga werken.
Ik groei in fases. Soms voelt mijn buik een week enorm hard en strak aan en dan weer een tijdje niet. Het begon bij mij wel snel hoor bij week 13 ofzo.. Nu heb ik ook weer een groeifase.. voelt niet echt lekker moet ik zeggen..
Ook hier in fasen. De eerste 20 weken ben ik eigenlijk niets aangekomen, ook al kreeg ik wel een buik. Daarna niet alleen in omvang maar ook in gewicht aangekomen. Wel alles netjes op de buik gelukkig Qua gewicht weet ik niet hoe hard het gaat want dat volg ik niet meer sinds de eerste paar kilo's. Je doet er niets aan en ik vind het alleen maar frustrend om de getallen zo te zien stijgen haha! In omvang gaat het per paar weken. Dan heb ik een paar dagen erg last van een trekkend gevoel over mijn buik en POEF ineens is het ding weer een stuk groter en dan is het weer een tijd rustig. Ik vind het echt wonderlijk om te zien dat je in 2 dagen ineens overduidelijk verschil ziet. Je ziet hem net niet onder je neus groeien, maar het scheelt niet veel.
Ook ik groei in fases. En die groeispurten als je je buik gewoon ziet groeien zijn niet fijn! Ik had een hele harde buik met een gevoel alsof die uit elkaar ging spatten! Maar dat was na een week meestal weer over. Mn rond de 23 weken last van gehad. In kilo's ging t vanaf de 14 weken vrij geleidelijk en ik heb tussen de 25 weken en 34 weken volledig stilgestaan in aankomen. Nu is er de laatste week weer een kilo bij
Tot nu toe ben ik qua gewicht bijna 10kg aangekomen. De eerste 8 tot ongeveer 20 weken, vanaf 20 weken dus nog maar een paar... Ben de laatste weken zelfs afgevallen ipv aangekomen... Verschilt heel erg per persoon, zijn hier met drie vriendinnen zwanger en iedereen komt anders aan. Wel grappig om te zien Mijn buik groeit trouwens wel gewoon door, niet heel hard of heel zacht ofzo...