De bevalling van Yasmine

Discussie in 'De bevalling' gestart door maart, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Woensdag 12 september ben ik 's middags gestript door de vk ze voelde ook dat de baarmoedermond rijp was. Als het strippen niet zou helpen dan moest ik donderdag terug komen om het opnieuw te proberen. Ik was toen 40w6d.

's avond om 21.00uur ben ik mijn slijmprop verloren en voelde ik lichte krampen ik ben die krampen in de gaten gaan houden en de krampen kwamen om de 8 minuten terug. Om 23.00uur kwamen ze al veel sneller achter elkaar en waren nu echt pijnlijk, weer heb ik het in de gaten gehouden en de weeen komen nu om de 3 minuten terug en houden ook 1 minuut aan, ze zijn nu ook erg pijnlijk. Ik lag op de bank en voelde ook iets lopen tussen mijn benen, ik ben opgestaan en naar de douche gerent heb nog een beetje kunnen opvangen met een bekertje. Ik kon niet aan hetvruchtwater zien of het helder was omdat ik bloed had verloren. Het was nu echt tijd om de vk te bellen en ze zou snel mogelijk naar ons toe komen. Binnen 10 minuten stond ze al voor de deur, de weeen zijn nu echt heftig. Ik had 4cm ontsluiting. De vk zei dat we alvast naar hte ziekenhuis mochten gaan. Met heftige weeen zijn we daar naar toe gegaan.

Nu begon het echt, de weeen waren heel moeilijk op te vangen ik wist niet hoe ik moest puffen of liggen elke bewegong deed verschrikkelijk veel pijn. Ik nog even onder de douche geweest. tegen 03.00uur hebben we de vk er weer bij gehaald omdat ik het niet meer aankon. Ze heeft mij toen weer getoucheert en ik had nog steeds 4cm ontsluiting, ik wist niet wat ik hoorde zoveel pijn helemaal voor niks, dit kan nog heel lang duren. De vk ging weer weg en daar lag ik dan weeen weg te puffen, mijn mond was er helemaal droog van geworden. Om 05.00uur heb ik zitten schreeuwen dat ik het niet meer kan, de weeen waren veel te sterk en ik had ook perweeen erbij gekregen. De vk is er weer bijgehaald heeft me getoucheert, 9,5cm jeetje wat een opluchting. Ik mocht rustig meepersen en na 40 minuten persen is daar dan eindelijk onze kleine meid. Ik krijg haar meteen op mijn borst, wat is ze mooi en wat is ze klein, papa knipt de navelstreng, ze mag nog een tijdje bij mij liggen.

Ik ben een beetje uitgescheurde en na het douchen nog flauw gevallen maar voor de rest gaat het goed met mama en Yasmine, we mogen om 10.00uur al weer naar huis.

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Mooi verhaal maart.
    Die weeen mogen van mij ook gestolen worden, heb ook geschreeuwd (altijd geroepen dat zou ik nooit doen :oops: )

Geniet maar lekker van Yasmine ;)

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

:baby: Van harte gefeliciteerd met de kleine !

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geniet lekker van Yasmine! Van harte hoor.

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Eindelijk :D Het was het wachten waard.

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hihi inderdaad. Ik schaamde me zei ik altijd, volgens mij heeft de hele flat mogen meegenieten.

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ik zou wel willen weten wat je allemaal hebt geschreeuwd :)

@ Maart: mooi verhaal, nu heb je dubbel dwars verdiend met je mooie meid!

Liefs, Miranda

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Nogmaals gefeliciteerd :p

xx Sophie

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hihihi, datr schreeuwen hoort erbij, ik heb ook het halve ziekenhuis bij elkaar gegild, was net zo'n speenvarken :)

Gefeliciteerd nog een keer meis ;)

10. Ddp

Ddp Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie meisje, geniet er lekker van!

Mooi verhaal trouwens!

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Gefeliciteerd met Yasmine!

Hihi, vraag me ook altijd af wat er dan geroepen wordt!

En nog iets als ik dit lees; petje af voor iedereen die zonder pijnbestrijding bevalt! De 2 uur weeën die ik heb gevoeld vond ik al verschrikkelijk, ik was zo dankbaar toen de anesthesist langskwam voor de ruggeprik!

Stel je voor, zonder ruggeprik had ik daar 14 uur gelegen met pijn, kan het mij in ieder geval niet voorstellen!

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    van harte gefeliciteerd

Deel Deze Pagina