zwangerschap waarde bloed

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by khanzi, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige...

ik heb afgelopen weekend in het ziekehuis gelegen voor hevige buikpijn en bloed verlies, ze konden me daar niet duidelijk zeggen of ik nu wel of niet een miskraam had,zie topic elders op het forum van me..

nu heb ik net weer na de poli gebelt omdat ik steeds bloedverlies al een week dus.. daar krijg ik te horen dat is normaal bij een miskraam.dus ik zeg ow nu heb ik wel een miskraam dus de vrouw zegt ow dan heb ik niks gezegt dan moet je toch het oordeel laten gaan van gyn, en wachten tot dinsdag..

ik had nog wel ff me bloed waarde gevraagd van het zwangerschaps hormoon dit was eerst 1171-en dinsdag toen ik na huis mocht 1072, dus volgens hun reden tot een miskraam maar als ik vraag om me te curiteren kreeg ik te horen nee mevr want stel dat het vruchtje nog wel leeft, gaan we die gok niet nemen..
    heb hier op me vk gebelt en gevraagd voor nog een echo vanavond omdat ik die onzekerhied zat ben, wil ze dit niet doen en eerst de uitslag van dinsdag afwachten, maar ze zei wil dat de waarde van het hormoon in het bloed geen zorgen hoevde te zijn voor miskraam..

wat vinden julli hier van ????

ik zal ook mijn echo's er bij doen die ik heb gehad meschien dat julli er iets van kunne zeggen..

2. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    toen me 2de echo inwendig

3. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog 1 van de 2de

4. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    en me laatste echo waar ik een foto van heb gehad, de volgende dag nog een echo gehad en toen zag het er weer net als er boven

5. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Khanzi.

Sorry ik ben geen echoscopiste dus kan je niks vertellen over de echo's.

Ik denk echt dat er niks anders op zit dan afwachten! Afwachten wat het HCG doet.

Succes!

Groetjes Ineke.

6. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar het wil dus nog niks zeggen dat die waarde een beetje gezakt is?

7. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Khanzi,

weet je intussen meer? Ik denk aan de echo's te zien (rommelige holte) dat het niet goed zit, ook icm het dalende hCG-hormoon en je bloedverlies. Sterkte iig.

Groetjes Brigitte

8. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een zware operatie gehad had een buitenbaarmoedelijke zwangersngchap waarbij 1 eileder is weghaald en de linker is ook niet goed allemaal verklevingn en, en in de baarmoeder zat een vruchtje zakje met alleen bloed,

9. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    jeetje meid, wat een verhaal. Gaat het een beetje met je? Naar dat het zo is gelopen.

Groetjes Brigitte

10. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is te doen.. allemaal nog even afwachten hoe en wat met de linker eileder.. hoop dat het allemaal nog goed komt..3 maart moet ik terug en dan hoor ik meer..

11. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Sterkte hoor!

12. khanzi

khanzi Lid

Feb 5, 2011
    81
    0